دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار جدید وزارت بهداشت، نشان‌دهنده افزایش تعداد شهرها با وضعیت نارنجی و زرد در نقشه کرونایی اصفهان و کاهش تعداد شهرها با وضعیت قرمز و آبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد می‌گوید: انتظار داریم که مسئولین به فکر احداث یک شهرک مسکونی برای خانه‌دار شدن عمده معلمان و بازنشستگان فرهنگی بدون خانه باشند تا بتوان این مشکل را حل کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای اخیر هم برداشتن حجاب توسط یکی از زائران در مسجدالنبی (ص) چالش برانگیز شد. البته این بانوی زائر چادر و روسری خود را برداشته بود که برخی از زائران به او درباره رعایت حجاب تذکر دادند که به دلیل بی‌توجهی به آن، مأموران سعودی وارد عمل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حال با مرور همین اتفاق و اصرار عربستانی‌ها برای در اختیار داشتن مهدی طارمی می‌توان به این نتیجه نزدیک شد که مهدی می‌تواند بخشی از پازل اصلاحاتی باشد که از چندین وقت قبل در عربستان شروع شده؛ اصلاحاتی که حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عربستان را حسابی دگرگون کرده است. شاید اگر مهدی علاقه‌ای به حضور در عربستان با آن شرایط نداشته باشد، یکی، دو تماس از سوی دولتی‌ها، این انتقال تاریخی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از نامه اعضای این کمیسیون به سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در حمایت از طرح عفاف و حجاب خبر داد

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل از وعده‌های غذایی برای سلامتی شما بسیار مفید است، با این حال نباید آب زیادی نیز قبل از غذا بنوشید زیرا به عنوان مثال، نوشیدن 2-3 لیوان آب قبل از غذا، هضم آن را دشوار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسرک 9 ساله زبانش بند آمده بود و بسختی نفس می‌کشید. آنچه را که می‌دید باور نمی‌کرد. صورت مادرش کبود شده بود و نفس نمی‌کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منصور ارضی در جریان برنامه مراسم احیا گفت: آقا جان، این بی‌حجابی‌ها داره مارو می‌کشه، داره خفه‌مون میکنه! شرمندهتیم که هم باید هم برای حسین و اجدادت گریه کنی و هم برای ما..!

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها پیدا کردن زالو سخت شده؛ این را یکی از دلالان خرید و فروش حیوانات و پرندگان در چهارراه مولوی می‌گوید. ظهر یکی از روزهای پاییز، بازار مولوی زیر نور خورشید همان بازار همیشگی مولوی است اما از خرید و فروش حیوانات خانگی که این بازار روزگاری محل اصلی بورس تجارت پرسودش بود، خبری نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر امور خارجه آمریکادرباره اهمیت این توافق گفت: ما فکر می‌کنیم این اتفاق خیلی خوب و بزرگی است. اگر ایران به تعهداتش عمل کند، یک گشایش مهم خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری از بررسی طرح یک فوریتی کنکوری مجلس در نشست امروز خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهادات مطرح شده، این طرح برای بررسی کارشناسی به کمیته تخصصی ارجاع شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرودگاه بوشهر: حجاب‌تان را رعایت کنید تا خدمات ارائه دهیم

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کل حزب دولت ساخته «کارگزاران سازندگی» ضمن ادعای ناکارآمدی حکومت مدعی شد حکومت نباید پیگیر حکم اسلامی «الزام حجاب» باشد!

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که همسرش را با ضربات متععد چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارث افرادی که وارثی ندارند یکی از مسائل مهم جامعه است. حالا سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح بوده، تکلیف حقوق بازنشستگی فرد بدون وارث است.