شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به ظرفیت‌های داخلی را در حل بسیاری از مشکلات مردم و کشور راه‌گشا دانست.

خبرگزاری مهر

دهمین نشست «زبان شناخت» با موضوع زبان فارسی و قاره سیاه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی مدیر مرکز اسلامی آفریقای جنوبی روز دوشنبه 31 مرداد برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اگر چه در مواردی باید با زبان صلح و سازش وارد شد؛ اما در رابطه با خطوط قرمز نظام باید پیوسته با قاطعیت به میدان آمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد حاتمی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه طرح مجلس درباره اعطای مجوز مشاوره به حوزه علمیه، موازیکاری است، گفت: کسانی که تحصیلات روانشناسی و مشاوره داشته باشند اعم از روحانیون، مهندسان، پزشکان وسایرین هم میتوانند از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مجوز دریافت کنند. به گفته حاتمی، چه بسا بسیاری از روحانیون که تخصص روانشناسی و مشاوره داشتهاند و مدارکشان مورد تایید وزارت...

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» چکیده گزارش 300صفحه‌ای مجلس از فساد در فولاد مبارکه منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی کریمی پس از حواشی اخیر پیش آمده در صفحه شخصی خود نوشت: یک بار دیگه معرفت و مهربانیتونو به رخم کشیدید و نشان دادید پشت ملت با معرفتی ایستادم.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه هرمزگان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته استان با تاکید بر اینکه ایران برای اداره امور خود، معطل برجام نخواهد ماند، گفتند: دولت مردمی هرگز معیشت مردم و کار و تلاش را به نتیجه مذاکرات گره نزده است و ایران شفاف اعلام کرده است انعطاف شفاهی امریکا کافی نیست و ما تضمین کتبی معتبر آنها را میخواهیم که بار دگر توافق را نقض نکند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به کرمان گفت: مصوبات این سفر که بسیار خوب هم بود باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» با بررسی کودتای 28 مرداد روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی، برآمده از حوزه علیمه قم است و این حوزه همچنان مهمترین مرکز برای ارائه پیام درست انقلاب اسلامی به جهان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «برسد به دست فردا» با بررسی کودتای 28 مرداد روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید محمد سعید حکیم را از پرچمداران تقویت ارتباط بین حوزه نجف و قم دانست.

خبرگزاری مهر

قم - نخستین سالگرد ارتحال مرحوم آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع کشور عراق در مسجد اعظم قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بولتن نیوز یادداشتی از حجت‌الاسلام خادمیان منتشر کرد که در آن با اشاره به جدل مجازی اخیر علی کریمی با حامد رضا معاونیان، روحانی مننقد ملی پوش سابق، آمده است: در برخی متون فقاهی برای مستعمل آن 80 ضربه شلاق تعیین شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

العیاذ بالله نسبت دادن بی شرف به مسلمان جایز نیست و در برخی متون فقاهی برای مستعمل آن 80 ضربه شلاق تعیین شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید حسین خادمیان استاد حوزه علمیه طی یادداشتی به دعوای اخیر علی کریمی با حامد رضا معاونیان، روحانی معروف واکنش نشان داد.