شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه تابناک

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از انتصاب 15 امام جمعه جدید خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام نوری از انتصاب 15 امام جمعه جدید در کشور خبر داد و گفت: مسئله محیط زیست، بحران کم آبی و گرانی‌ها مطالبات اصلی ائمه جمعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از انتصاب 15 امام جمعه جدید در کشور خبر داد، گفت: مسئله محیط‌زیست، بحران کم آبی و گرانی‌ها مطالبات اصلی ائمه جمعه است که از تریبون نماز جمعه به پیگیری این مسئله مهم پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

ائمه جمعه در 8 پایگاه جا به جا شدند یا نقل و انتقال در داخل شبکه صورت گرفته و 15 نفر از عزیزانی که منصوب شدند جزو ائمه جمعه گزینش شده و آموزش دیده هستند که در جایگاه امامت جمعه منصوب شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از انتصاب 15 امام جمعه جدید خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از سازمان‌دهی رسانه‌های غربی برای تغییر باورهای مردم یاد کرد و گفت: دشمن خودش تحریم می‌کند اما مشکلات را به مسئولان نظام نسبت می‌دهد، در این شرایط خاص بصیرت مردم بیشتر از هر زمانی دیگر کارساز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از انتصاب 15 امام جمعه جدید خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنگاهداری بانکها: یکی از مشکلات نظام بانکی که در سالهای اخیر نیز بسیار تشدید شده و پیامدهای مخربی را در اقتصاد ایران ایجاد کرده، بنگاه داری بانکهاست.

وب‌گاه فرارو

طرحی را که 22 تیر در مجلس اعلام وصول شد 69 نماینده امضا کرده‌اند و نظرشان این است که «با توجه به مرجعیت دینی حوزه‌های علمیه و ضرورت استقلال آن، لازم است با اضافه شدن یک تبصره به ماده یک قانون سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، صلاحیت اعطای مجوز مشاوره با رویکرد دینی و اسلامی، به صورت مستقل در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه قرار بگیرد». واکنش گسترده انجمن‌های علمی

خبرگزاری مهر

اولین دوره تخصصی قرآن و جامعه‌پردازی با حضور غلامرضا قاسمیان، عادل پیغامی و برخی از اساتید مبرز توسط مرکز مطالعات رواسی با همکاری حوزه علمیه مشکات برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت‌الاسلام مهدی پیشوایی از چهره‌های علمی و استادان برجسته تاریخ اسلام به شمار می‌رود که بر اثر کرونا در 23 مرداد 1400 چشم از جهان فروبست.

وب‌گاه عصر ایران

فولاد مبارکه برای ممانعت از تحقیق و تفحص مجلس حدود نیم‌میلیارد تومان به حساب‌های توییتری پول داده تا جریان‌سازی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر کشور گفته است لایحه جامع انتخابات را اصلاح کرده و پیش از اتمام دوره مجلس یازدهم، آن را به بهارستان تقدیم می کند. این لایحه یکبار در دولت دوازدهم تقدیم مجلس دهم شده بود.