شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

آیت الله شیخ محمد علی ناصری از علما و استادان اخلاق مدتی قبل در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) یکی از مراکز آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده بود که ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بیمارستان امین گفت: آیت الله ناصری پس از طی دوران بیماری و بستری در بیمارستان دقایقی قبل دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، نظر رهبری درباره رده حجاب در اولویت بندی امر به معروف ها را یادآور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حسینی بوشهری گفت: نقش عفاف و حجاب در سلامت جامعه غیرقابل انکار است و نباید در این عرصه کوتاه بیاییم؛ اما جامعه انتظار دارد که در رابطه با مسائل و آسیب‌ها نیز برخورد مناسبی صورت پذیرد که انتظار صحیحی است و باید دستورالعمل های متناسب با آن تدوین گردد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی گفت:: سیاست های کلی نظام قانونگذاری تاثیر چشمگیری بر ارتقای نظام تقنینی کشور خواهد داشت.

خبرگزاری دانا

در شرایطی که غالب ناشران و فعالان حوزه کودک، به دوبله و ترجمه آثار خارجی روی آورده‌اند، سوپر اپلیکیشن «دردانه شیعه» با رویکردی متفاوت و البته جذاب، بار همه کاستی‌ها را به دوش می‌کشد و برخلاف جریان حاکم بر اکوسیستم در حال حرکت است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: انتظار می‌رود پزشک تراز از عقل، بینش، اندیشه فلسفی و عقلی و نگاه کلان به عالم هستی برخوردار باشد تا به روند پیشرفت پزشکی و معالجه دیگران سرعت بخشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد برجسته حوزه علمیه گفت: حرکت اربعین حرکت یک امت به سمت امام حسین (ع) است و قطعا تاریخ را تغییر خواهد داد.

خبرگزاری مهر

قزوین - مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه قزوین محل تربیت عالمانی چون علامه رفیعی است، گفت: حوزه‌های علمیه به دنبال استعدادیابی و نخبه شناسی باشند.

وب‌گاه فرارو

حضور طلاب در مدارس، به چندین سال قبل و زمان اجرای طرح «امین» برمی‌گردد. طرح مدارس «امین»، طرحی است که براساس آن روحانیون حدود 30 ساعت در هفته، در مدارس فعالیت فرهنگی و تربیتی دارند و برای تحقق این هدف روحانیون باید متناسب با نیاز‌های پایه‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم آموزش ببینند و گزینش شوند.

وب‌گاه عصر ایران

مرجع تقلید شیعیان موضوع مسکن را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اگر در قم این اتفاق بیفتد که تمام مردم خانه دار شوند، اتفاق بزرگی رقم خواهد خورد؛ همچنین خدمات بیمه‌ای در قم می‌تواند برای مردم بسیار گره گشا باشد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام عصمتی گفت: دولت مردمی دو شاخصه مهم دارد که نخست در کنار مردم است و در مرحله دوم برای مردم خدمت صادقانه و تلاش وافر دارد.

خبرگزاری مهر

شیخ ابوالحسن نحوی، سید ابوالقاسم واسعی، شیخ ابوالحسن جوهرچی، عبدالکریم سپهرنیا، سید حسین حسینی. همه این نام‌ها متعلق به یک نفر است؛ سید علی اندرزگو.

خبرگزاری تسنیم

در سومین جلسه گزارش مردمی با موضوع «عملکرد نهاد نماز جمعه» آخرین موارد مطرح‌شده توسط ائمه جمعه در خطبه‌ها مطرح شد.