شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک استاد حوزه علمیه طی یادداشتی به دعوای اخیر علی کریمی با حامد رضا معاونیان، روحانی معروف واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید حسین خادمیان استاد حوزه علمیه طی یادداشتی به دعوای اخیر علی کریمی با حامد رضا معاونیان، روحانی معروف واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قم نیوز نوشت: دادسرای فرهنگ و رسانه برخی شکایات گروهی علیه بازیگران زن را رد کرد و قرار منع تقیب برای آنها صادر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادسرای فرهنگ و رسانه برخی شکایات گروهی علیه بازیگران زن را رد کرد و قرار منع تقیب برای آنها صادر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رای دادسرای فرهنگ و رسانه درباره شکایات گروهی طلاب علیه بازیگران زن و سلبریتی‌ها اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در اجرای تبصره 2 ماده 655 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392، آیین‌نامه اجرایی دفاتر و کانون خدمات الکترونیک قضایی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

سارا طالبی گفت: دوره تربیت مبلغ و تولیدمحتوای دینی دختران نوجوان با حضور حدود 50 طلبه خواهر در مؤسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد حکیمی به مناسبت سال‌روز درگذشت علامه محمدرضا حکیمی از انتشار رایگان نرم‌افزار دائره‌المعارف الحیات خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هیات‌های مذهبی جاذبه‌ای که ایجاد می‌کنند باید در چارچوب دین و حرمت سرور و سالار شهیدان (ع) باشد و سلیقه‌ای عمل نکنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت استاد برجسته علوم قرآن و حدیث حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت و درمان تاکید کرد که کل مرگ و میر کرونا در کشور 142 هزار نفر بوده که 132 هزار نفر آن مربوط به قبل از انجام واکسیناسیون عمومی است و از زمان انجام واکسیناسیون تنها 10 هزار نفر که واکسن نزده یا بیماری زمینه‌ای داشتند براثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال مهدی عسگری در خصوص ابهامات پیرامون واکسیناسیون کرونا بیان کرد: با توجه به آمار بسیار بالای ابتلا و مرگ‌ومیر کرونا در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم حفظ جان مردم در اولویت ما بود. در اولین دیداری که دولتمردان با مقام معظم رهبری داشتند حضرت آقا اولین درخواست‌شان موضوع مدیریت کرونا و...

خبرگزاری مهر

بازخوانی سفر سیزدهم رئیس جمهور و هیئت دولت به قم از تصویب 147 مصوبه برای این استان حکایت دارد که پیگیری ها نشان دهنده این بوده تاکنون 647 میلیارد تومان از اعتبارات این سفر جذب شده است.

خبرگزاری دانشجو

«حسین امیری» در نیمه پاییز 1346 در تهران متولد شد. پدرش علیصفدر؛ پلیس بود و مادرش، خانم تاج نام داشت. حسین تا دوم متوسطه در رشته علوم تجربی درس خواند و سپس به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. او در سومین روز از دومین ماه تابستان 1367، با سمت تک تیرانداز در خرمشهر به فیض شهادت رسید. مزار او در قطعه 40 بهشت زهرای تهران واقع است. همچنین «حسین کاشانی اسدی موخری» دوم آذرماه 1342 در...

وب‌گاه عصر ایران

بودجه مسئولیت اجتماعی وزارت نفت بیشتر در اختیار دولت و برنامه‌هایش است تا کمک به رفاه مناطق نفتی.