پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

علامه «علی کورانی عاملی» پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت دعوت حق را لبیک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون موضوع درس علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد. حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد. وی ادامه داد: به کمک وزارتخانه‌های علوم و بهداشت...

وب‌گاه مشرق نیوز

علی کورانی عاملی پژوهشگر، محقق و نویسنده لبنانی و مدیر مرکز «تحقیقات المعجم الفقهی» بیروت در 80 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت. علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش عرشه آنلاین آیت‌الله شیخ علی کورانی از شاگردان و یاران شهید سیدمحمدباقر صدر و از اعضای فعال حزب الدعوه بودند و به همین واسطه برخی از بزرگان...

وب‌گاه الف

علامه مجاهد شیخ علی کورانی، از محققان بزرگ تاریخ تشیع و مهدویت‌پژوه بامداد امروز، 30 اردیبهشت ماه دعوت حق را لبیک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

این مطلب نادرست که مردم در حکمرانی دینی هیچ‌کاره هستند به نقل از یکی از علمای سرشناس حوزه علمیه قم مدتی است در فضای مجازی دست به دست می‌شود و به حربه‌ای در دست مخالفین روحانیت برای تبلیغ علیه این نهاد تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مقدمه «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید» که به پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده، آمده است: «مرتبه والای کتاب در دستگاه معارفی اسلام و میراث کهن فرهنگ ایرانی چنان آشنا و غیر قابل انکار است که تجلیات بارز آن را می‌توان در همه سویه‌های تعلیمی و تربیتی، اعتقادی، عبادی، اخلاقی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ادبی،...

خبرگزاری دانشجو

رئیس‌جمهور همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتاب، «سند ملی خواندن و ترویج مطالعه مفید» را با هدف تبیین مأموریت‌های دستگاه‌های 23گانه برای دسترسی آسان و ارزان شهروندان به مواد خواندنی مناسب ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان مسئولان انقلابی دهه60، سیدمرتضی نبوی، وزیر پست و تلگراف و تلفن به ساده‌زیستی شهرت دارد. بر خلاف بسیاری از مسئولان صاحب منصب، زندگی تجملی، راننده، محافظ و خدم و حشم ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم گفت: آزادی بیان در حوزه در اوج است که البته باید مقداری بیشتر دقت کنیم که این آزادی بیان، به اختلاف و شقوق منجر نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اول قوه قضاییه گفت: باید عزت مردم را حفظ کنیم و حدود و احکام الهی را با حفظ عزت و شأن مردم در جامعه پیاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله اراکی تاکید کرد: باید در جامعه جا انداخت که حاکمیت ولی فقیه یعنی حاکمیت امام زمان (عج). دین یعنی حاکمیت و حاکمیت بدون اذن خدا ممکن نیست و از سوی دیگر نه در قرآن، نه در روایات و نه در شرایط امروز تعدد حاکمیت قابل پذیرش نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: تولید سرود از دستورات صریح رهبر معظم انقلاب بوده که سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار خود قرار داده و مقدار استفاده موسیقی در محصولات تولیدی سازمان تبلیغات اسلامی مشخص است و مابقی سرود‌ها ارتباطی با این سازمان ندارد. وی...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در بخشی از نامه خود خطاب به ملت ایران در خصوص دلائل رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان درباره عدم انگیزه مجتهدان برای ثبت نام در انتخابات خبرگان یا تخریب آنها سخن گفته بود.