پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای نهادهای فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که با اعتراض‌هایی همراه است. روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی به انتقاد از بودجه دولت برای حوزه علمیه و حرم امام خمینی (ره) پرداخت: به مناسبت بررسی بخش هزینه‌های لایحه بودجه کل کشور سال 1403 فهرستی از بودجه‌های پیشنهادی دولت برای...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

مقام معظم رهبری اعتبار اسناد عادی را "منشأ بزرگ فساد" خواندند و به صراحت اعلام کردند "مصلحت قطعی نظام و کشور در این است که این قانون (اعتبارزدایی از اسناد عادی) باید دنبال شود" اما متاسفانه پس از گذشت یک سال، تکلیف نهایی این قانون در مجمع نهایی نشده!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله نجفی تهرانی که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل فرهنگی سازمان اوقاف با بیان این که نمایشگاه دستاورد‌های اوقاف به ارائه عملکرد مردم، هیئت امنا و واقفین می‌پردازد دستاورد‌های آن توضیحاتی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) روز گذشته در قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی به بیان خاطراتی از همسر شهید طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری فاطمه طباطبایی همسر مرحوم سیداحمد خمینی و دختر امام راحل در مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) را مشاهده می کنید.

وب‌گاه الف

پیکر مرحومه (معصومه حائری) همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه شیخ فضل الله حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه زن و خانواده لبه رویارویی تمدنی جمهوری اسلامی با غرب است، گفت: در این عرصه انقلاب اسلامی منطقی دارد که در سطح جهانی قابل پیاده‌سازی است.

وب‌گاه گسترش

نیروگاه های تجدیدپذیر می توانند برای کاهش مصرف سوخت نقش موثری داشته باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مرحومه (معصومه حائری) همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در بقعه شیخ فضل الله حرم بانوی کرامت به خاک سپرده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. مرحوم معصومه حائری نوه آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره) صبح روز پنج شنبه دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. محمد علی ابطحی به تجمع روحانیون قم با لباس نظامی در حمایت از برخورد با بی حجابی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، «تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای حجاب در قم ضربه‌های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق روحانیت وارد می‌کنند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. آیت الله مکارم شیرازی در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی پیامی را به سردار رادان ابلاغ کرد. به گزارش عرشه آنلاین، آیت الله مکارم از طرح نور تشکر کرد و گفت که با قوت این برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود و احترامات رعایت شود، سست نشوید و محکم ادامه دهید و برای موفقیت نیروی انتظامی دعا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی از کاظم صدیقی در نماز جمعه روز گذشته تهران پربازدید شد. عکسی از کاظم صدیقی در نماز جمعه روز گذشته تهران پربازدید شد. به گزارش عرشه آنلاین، کاظم صدیقی که این روزها نامش با پرونده زمین خواری در حوزه علمیه ازگل درحال تکرار شدن است، در نماز جمعه روز گذشته تهران حضور داشت.