پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و شهدای راه خدمت به مردم در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی از مراجع فقید تقلید برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» جمعه چهارم خرداد ماه 1403 در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» جمعه چهارم خرداد ماه 1403 در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمدعلی موحدی معروف به موحدی کرمانی، روز سه‌شنبه رئیس ششمین دوره خبرگان رهبری شد آنهم در شرایطی که کاندیداهای جامعه مدرسین شانس بالاتری برای تکیه بر این صندلی داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پناهیان گفت: از ویژگی‌های بارز شهید جمهور می‌توان به اهل جمع سلایق بودن، گوش دادن به نظرات دیگران و همدلی اشاره کرد. این ویژگی در سیره فردی و اجتماعی این شهید متبلور بود، به همین منظور شهادت ایشان هم موجب همدلی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ابراز علاقه و دلدادگی مردم ایران اسلامی با حضور حماسی در تشییع شهید رئیسی نشان از تداوم و پیوند نسل های انقلاب اسلامی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت بر پیروی شهید آیت الله رئیس از ولی فقیه به عنوان باوری مستحکم اشاره کرد و گفت: ایشان با تمام وجود به جایگاه ولی‌فقیه باور داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اختتامیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار و بیانیه پایانی آن صادر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختتامیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مجلس قدیم برگزار و متن بیانیه پایانی نخستین اجلاسیه در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی سه شنبه یکم خرداد با 55 ری به مدت 2 سال به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، ترسیم نقشه عملیاتی برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، و طراحی و اجرای روش‌های نوین و علمی برای جذب و گزینش نیروی انسانی در حوزه آموزش و پرورش، از جمله اقدامات ماندگار و ارزشمند حضرت آیت‌الله شهید رئیسی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

بالگرد ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور ایران، در خبری غیرمنتظره در استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد، تا او و هیات همراهش شامل وزیرخارجه، امام جمعه و استاندار تبریز، سرتیم حفاظت و کادر پرواز عروجی شهادت گونه داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله حسینی بوشهری در پیامی شهادت رئیس جمهور را به آیت‌الله علم‌الهدی تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هنگام حضور آیت الله نوری همدانی در کنار پیکر پاک شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان، مسئولان کشوری از جمله وزیر کشور حضور داشت.