پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با هدف مدیریت مصرف بهینه برق ساعت کاری ادارات استان بوشهر از 15 خرداد تا 15 شهریور تغییر می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب 13 خرداد 1403 با حضور علمای حوزه علمیه و زائران و مجاوران کریمه اهل بیت در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وب‌گاه الف

مرجع تقلید شیعیان، حفظ انقلاب اسلامی را اوجب واجبات و تضعیف آن را حرام دانست و گفت: هر گونه اشکال باید در مسیر صحیح اصلاح گردد که مهم‌ترین آن صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح است؛ امروز وحدت یک اصل است و نباید فضای جامعه را با تخریب، تهمت و دروغ آلوده نمود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله نوری همدانی گفت: امروز همان سخن امام را تکرار و تاکید می‌کنم که حفظ این انقلاب از اوجب واجبات و تضعیف آن حرام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که در سال جاری، 104 هزار معلم در سیستم آموزش و پرورش کشور استخدام شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه با کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم‌نامه‌ای با هدف همکاری و افزایش هم‌افزایی امضا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پروژه 5000 واحدی خانواده این دانشگاه با حضور مخبر سرپرست ریاست جمهوری، مهرداد بذرپاش وزیر مسکن، زاکانی شهردار تهران، مسئولان لشکری و کشوری و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه رسماً آغاز به کار کرد. این مجتمع مسکونی شامل مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی و میانی، مسجد، هایپر مارکت، سینما، باشگاه‌های ورزشی، حوزه علمیه، درمانگاه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طلاب واجد شرایط می‌توانند پس از قبولی در آزمون ورودی و طی مراحل پذیرش، در مقطع دکتری دانشگاه معارف اسلامی ادامه تحصیل دهند. رشته‌های تحصیلی مشمول این آزمون مدرسی معارف قرآن و حدیث، مدرسی مبانی نظری اسلام، مدرسی اخلاق اسلامی، مدرسی انقلاب اسلامی و مدرسی تاریخ و فرهنگ تمدن اسلامی است. تحصیل طلاب در دانشگاه معارف اسلامی رایگان است. آخرین مهلت ثبت‌نام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سوگواره ادبی «اماما تسلیت» به مناسبت ایام سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور جمعی از اهالی ادب حوزه ایران فرهنگی با مدیریت علیرضا قزوه و اجرای سید مسعود علوی‌تبار در گروه بین المللی هندیران برگزار شد. سید سلمان صفوی، رئیس آکادمی مطالعات ایرانی لندن، در ابتدای این جلسه به بعد فلسفی و عرفانی حضرت امام راحل (ره) پرداخت و گفت: امام...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولین نباید در حوزه تعلیم و تربیت به صورت سلیقه‌ای برخورد کنند. نباید سیاست‌های اصلی نظام با جا به جایی دولت‌ها تغییر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی روز نهم خرداد در مورد دیدار با نماینده سابق مشهد، معاون وزیر اطلاعات و سفر به قم نوشته‌است.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور در شب شعر «اماما تسلیت»، تازه‌ترین آثار خود را در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره)، به پیشگاه پیر جماران تقدیم کردند.