پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل سابق فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت سیزدهم، در فرایند انتخاب معلم می بینیم که طی تفاهم نامه ای بین وزارت آموزش و پرورش با حوزه علمیه، در قالب طرح امین، معلم هایی جذب شده اند که طبق گزارشات میدانی، برخی از اینها نتوانستند نیازهای علمی دانش آموزان را سر کلاس ها برطرف کنند؛ لذا تعدادی کلاس را وسط سال تحصیلی رها کرده اند!

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن گفت‌وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر، وضعیت بازار کتاب، و میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حجت الاسلام «شهاب مرادی» با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب نوشت: نگاه تحلیلی و نظام‌مند ایشان به سیره اهل بیت علیهم السلام را بسیار دوست دارم؛ به گونه‌ای که گویی عمری به تماشا و زیارت ائمه طاهرین علیهم السلام نشسته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کسری بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها به مبلغ نجومی رسید. کسری بودجه سازمان هدفمندی یارانه ها به مبلغ نجومی رسید. به گزارش عرشه آنلاین، یک کارشناس اقتصادی، گفت: 230 هزار میلیارد تومان در بحث هدفمندی یارانه‌ها که بخش زیادی از آن به محرومیت‌زدایی مربوط می‌شود کسری بودجه وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس اقتصادی، گفت: 230 هزار میلیارد تومان در بحث هدفمندی یارانه‌ها که بخش زیادی از آن به محرومیت‌زدایی مربوط می‌شود کسری بودجه وجود دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل فائزه هاشمی درباره آخرین وضعیت پرونده موکل خود گفت: سه تا چهار پرونده بود که خانم هاشمی محکومیت‌های متعددی داشت. از جمله تبلیغ علیه نظام و اهانت به مقدسات که 37 ماه حبس داشتند که مقدار زیادی از آن را تا به حال تحمل کردند و منتظریم که ببینیم در ادغام پرونده‌ها چه رای صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک نویسنده پیشکسوت با تاکید بر اینکه کتاب باید برآورنده نیازهای مخاطب باشد، گفت: سبک زندگی و نیازهای افراد تغییر کرده است؛ شاید نیازی که طالب علم در گذشته احساس می‌کرد، در این روزها احساس نشود.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سردار حاج احمدرضا طاوسی با مرور خاطراتش از دفاع مقدس راز موفقیت در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی را حمایت و مشارکت مردم از جمهوری اسلامی می‌داند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل سابق فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره حضور روحانیان در مدارس دست به افشاگری زد. مدیرکل سابق فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره حضور روحانیان در مدارس دست به افشاگری زد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل سابق فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت سیزدهم، در فرایند انتخاب معلم می بینیم که طی تفاهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار اخیرشان با رئیس‌جمهور؛ کنترل گرانی و تورم را از وی مطالبه کرده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت با توجه به انتشار اخبار و مطالب خلاف واقع در خصوص اجرای حکم محکومیت آقای مسلم گنجی توسط دادسرای ویژه روحانیت قم، جهت تنویر افکار عمومی به خصوص جامعه حوزوی اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تبدیل به دغدغه اصلی دلسوزان و بزرگان نظام تبدیل شده است، آنچنان که مراجع تقلید در دیدارهایی که با دولتی ها دارند در قالب تذکر یا توصیه این نگرانی ها را منتقل می کنند.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین معزی با تقدیم استعفای خود به تولیت حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان از مدیریت این حوزه کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری رسا نزدیک به حوزه علمیه نوشت: دروس فقه متعددی به صورت تخصصی در حوزه‌های علمیه بویژه حوزه علمیه قم راجع به مباحث انرژی هسته‌ای و نیز دروس متعددی از ناحیه اساتید و بزرگواران تشکیل شده و علمای زیادی بخشی از درس خارج خود را به تبیین مبانی فقهی، دینی و قرآنی حرمت تولید و بکارگیری سلاح های کشتار جمعی اختصاص داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برای دوست و برادرم حسین معزی برادر دوستداشتنی‌ام سلام؛ سال‌هاست که می‌شناسمت و سال‌هاست که می‌دانم چقدر دغدغه دین و حوزه و روحانیت داری و چقدر دلت برای اعتبار دینداری در دنیای امروز می‌تپد.