پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره) روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی که این روزها نامش با پرونده زمین خواری در حوزه علمیه ازگل درحال تکرار شدن است، در نماز جمعه روز گذشته تهران حضور داشت.

خبرگزاری تسنیم

سردار رادان فرمانده فراجا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه قم گفت: از نیروی انتظامی کشور و همه کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند و برای حفظ ارزش‌ها به میدان آمدند و از پای ننشستند تشکر می‌کنیم؛ حجاب یک اصل قانونی است، امروز دشمن می‌خواهد برای ما چالش ایجاد کند؛ لذا سخنان مقام معظم رهبری حجت را برای ما تمام کرد و ما حمایت خود را از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌ها اعلام می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم اظهار کرد: مسئولین بودجه آموزش و پرورش را کم نگذارید و آموزش و پرورش را در گیر و دار معوقات و رتبه بندی قرار ندهید؛ سند تحول باید اجرایی شود و خروجی آموزش و پرورش ما باید تربیت انسان‌های در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه قم با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار کرد: نیروهای مسلح ما دل مردم را شاد کردند این عملیات از مصادیق امید به آینده بود؛ اکثر دنیا اقدام ایران را به عنوان اقدام موثر و اخلاقی معرفی کردند، زیرا ما مردانه جنگیدیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور در پیامی درگذشت همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه حائری همسر شهید مصطفی خمینی و عروس امام خمینی دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت در همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج که در قم برگزار شد، از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وب‌گاه فرارو

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، گفت: در حج پیش‌رو کمترین نرخ اعزام خادمان و عوامل را نسبت به تمام دوره‌های گذشته حج خواهیم داشت و با کاستن از تعداد خادمان، تعداد هفت کاروان به زائران خانه خدا افزوده شده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع1403 از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. خبرگزاری حوزه، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، بیانیه بیش از 1000 استاد حوزه علمیه قم در حمایت از طرح نور و اسامی آنان را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حرم شاه عبدالعظیم بیش از 50تن از مشاهیر اسلام و ایران مدفون شده‌اند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. در حرم شاه عبدالعظیم بیش از 50تن از مشاهیر اسلام و ایران مدفون شده‌اند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. به گزارش عرشه آنلاین، امروز 15 شوال سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشهور به شاه عبدالعظیم (ع) و سیدالکریم است. او از نوادگان حضرت امام حسن مجتبی (ع) است و نسبش با 4 واسطه...