پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای درباره جنجال‌های اخیر مربوط به مالکیت زمین این حوزه توسط اشخاص حقیقی، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عجیب است که خود آقای صدیقی که هم به عنوان تولیت حوزه، "انتقال دهنده" بوده و هم به عنوان صاحب حق امضای موسسه، "انتقال گیرنده" (همانند یکی بودن فروشنده و خریدار) مدعی است یک بار هم اساسنامه را ندیده و صرفا با اعتماد به یک فرد، بیت المالی را که گفته می شود ارزشش حدود 1000 میلیارد تومان داشته جابجا کرده و بعد متوجه شده که 75 درصد آن را با امضای شخص خودش به اسم خودش و پسرانش زده است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاندار قم گفت: این استان با تلاش و برنامه‌ریزی منجسم نیروی انتظامی در رتبه دوم کاهش آمار سرقت در کشور قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

اکنون کدام بیانیه را باور کنیم؟ اولی را که نوشته بود موسسه به اسم حوزه شده و زمین قانوناً به حوزه برگشته است.(در زمان گذشته) یا دومی را که تازه می گوید قرار است خود زمین را برگردانند؟ (در زمان آینده)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به جزئیات جدیدی از ماجرای زمین مربوط به این حوزه، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به حوزه صادر شده و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به جزئیات جدیدی از ماجرای زمین مربوط به این حوزه، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به حوزه صادر شده و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه الف

حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به جزئیات جدیدی از ماجرای زمین مربوط به این حوزه، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به حوزه صادر شده و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره زمین خواری در این حوزه آمده است: بعد از اطلاع از تخلفات صورت گرفته در تحریف اساسنامه و جعل امضاء، دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد. حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به جزئیاتی جدید از ماجرای زمین مربوط به این حوزه، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین...

وب‌گاه مشرق نیوز

عید که می‌شود، مهربانی‌ها انگار بیشتر جوانه می‌زند. گاه می‌شود در نوروز، سراغ آدم‌هایی می‌رویم که ماه‌هاست از آنها بی‌خبریم. دیدارهایمان تازه می‌شود و صمیمیت بینمان جان می‌گیرد. در این میان انگار، رفتگان هم از آمدن بهار و سال نو و نوروز سهم می‌برند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای به جزئیاتی جدید از ماجرای زمین مربوط به این حوزه اشاره کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از ثبت موسسه مذکور با عنوان «موسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم»، تولیت حوزه با اعتماد به فرد مذکور در تنظیم اساسنامه بر مبنای توافقات و خط مشی تعریف شده، با حضور در دفترخانه، سند بخشی از زمین حوزه را به موسسه مذکور منتقل نموده و آن را امضا می‌نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بیانیه حوزه علمیه امام خیمنی (ره) درباره زمین خواری در این حوزه آمده است: بعد از اطلاع از تخلفات صورت گرفته در تحریف اساسنامه و جعل امضاء، دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به جزئیاتی جدید از ماجرای زمین مربوط به این حوزه، اعلام کرد: دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

دبیر اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به رفتار بازار مسکن در بهار 1403 اظهار کرد: با افزایش نرخ دلار، احتمال تکرار رکود تورمی در بازار مسکن وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر این روز‌ها نام شیخ کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف به خاطر ماجرای انتقال سند مالکیت باغی متعلق به یک حوزه علمیه در ازگل به نام او و پسران بر سر زبان‌هاست قصه برکناری‌های اقتصادی در آغازسال 1402محدود به زیر جهاد کشاورزی نماند و علاوه بر ساداتی نژاد برکناری دو مقام ارشد دیگر دولت ابراهیم رییسی (رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیر عامل صندوق نوآوری) در روز سه‌شنبه...