چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده تهران در مجلس در خصوص نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم 50 درصد از نمایندگان رأی بیاورند و از تهران هم 50 تا 60 درصد رأی خواهند آورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری، استاد عرفان و اخلاق دار فانی را وداع گفت. آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری، استاد عرفان و اخلاق دار فانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری دار فانی را وداع گفت؛ وی 19 آبان 1325 هجری خورشیدی، مصادف با ذی‌الحجه 1365 قمری در شهر قوچان زاده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: ما در کشور و نظام باید توجه دقیق تری به رسانه داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، با اشاره به لیست‌های متنوع انتخاباتی و وضعیت فعالیت احزاب در آستانه انتخابات پیش رو گفت: جامعه مدرسین حتی قبل از انقلاب اسلامی همواره مورد اعتماد متدینین بوده و در تثبیت مرجعیت حضرت امام و مرجعیت مراجع عظام تقلید نقش کلیدی و اساسی داشته است. وی با بیان اینکه، جامعه مدرسین همواره مورد اعتماد مقام معظم رهبری...

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم درباره عملکرد مجلس یازدهم و برخی مصوبات از جمله لایحه حجاب و سربازی حزفه‌ای ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله کاظم صدیقی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان اصالت با لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است، گفت: نظر و مشورت جامعه مدرسین یک چراغ روشن برای همه متدینین است.

خبرگزاری تسنیم

هشتمین همایش ملی سلامت معنوی اسلامی به همت فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با همکاری نهادها و مؤسسات علمی فرهنگی کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس حوزه زن و خانواده معتقد است: زن در نقطه فاعل و خالق ننشسته و مردها هم چندان ملتفت این معنا از زن نیستند و حداکثر یک ترحم و اقلیت‌پنداری خاصی نسبت به زن‌ها دارند که این‌ها هم بیایند، یک مشاور زنانی هم داشته باشیم و... تا راضی شوند!

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله سید محمدباقر حجتی به همراه شهید مطهری، علوم قرآن و حدیث را وارد دانشگاه تهران کردند و این سیره به مرور در دانشگاه‌های دیگر هم رواج پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران با بیان اینکه بُعد معنویت، بیشترین تاثیر را روی سلامتی دارد، گفت: در کشور ما سلامت معنوی آن‌طور که باید، مورد توجه قرار نگرفته است‌.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه "جامعه مدرسین از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز برای همه نیروهای انقلاب، جریان‌های حوزوی و انقلابی مرجع بوده است"، گفت: اعضای جامعه مدرسین درباره اصلح بودن فهرست انتخاباتی خود شهادت شرعی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

عضو جامعه مدرسین گفت با بیان اینکه "جامعه مدرسین از پیش از انقلاب اسلامی تا به امروز برای همه نیروهای انقلاب، جریان‌های حوزوی و انقلابی مرجع بوده است"، گفت: اعضای جامعه مدرسین درباره اصلح بودن فهرست انتخاباتی خود شهادت شرعی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

مدرس سطوح مختلف حوزه علمیه اظهار داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدمت بیش از شصت سال، در کنار ملت شریف ایران ایستاده است. هدایتگری سیاسی و اجتماعی و همچنین ورود صریح و بی‌جانبداری در مواقع مورد نیاز، از ویژگی‌های این نهاد مقدس است.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سایر انقلاب های جهان چون انقلاب کبیر فرانسه نتوانستند به بار بنشینند و بعد از مدتی از تاب و تب افتادند، گفت: اگر مردم در کنار امام راحل (ره) قرار نمی‌گرفتند و در صحنه حضور پیدا نمی‌کرد و فریاد اسلام‌خواهی بلند نمی‌شد؛ امام پیروزمندانه از پاریس به کشور بر نمی‌گشت.