چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد نامزدی 11 نفر برای خبرگان در تهران اشتراک نظر دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین رجبی دوانی دبیر علمی همایش علمی هیئات و آیین‌های مذهبی صبح امروز پنجشنبه 26 بهمن‌ماه در افتتاحیه نخستین همایش علمی هیأت و آئین‌های مذهبی گفت: هیأت و آیین‌های دینی نقش مهم و اثرگذاری در حفظ فرهنگ دینی داشتند. امام خمینی (ره) زمانی که در ابتدای انقلاب عزاداری‌ها به شکل راهپیمایی سیاسی برگزار شد، برآشفتند و فرمودند که عزاداری‌ها باید به همان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله امامی کاشانی به دلیل شرایط جسمانی از انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انصراف داد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام انصاریان می گوید هیأت‌ها معدن خیر است و نیازمند مهندس است تا آن را کشف کند، در خدمت مردم قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توانمندسازی معلمان مدارس غیرانتفاعی الزامی است و براین اساس منابع مالی لازم برای برگزاری دوره‌ها با پرداخت 40 درصد هزینه توسط معلمان و 60 درصد توسط موسسان تامین می‌شود. توانمندسازی معلمان مدارس غیرانتفاعی الزامی است و براین اساس منابع مالی لازم برای برگزاری دوره‌ها با پرداخت 40 درصد هزینه توسط معلمان و 60 درصد توسط موسسان تامین می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس سازمان مدارس غیردولتی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی گفت: 40 درصد هزینه دوره باید توسط معلمان پرداخت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز در 11 کاندیدای انتخابات خبرگان در تهران به توافق رسیدند و هر کدام 5 کاندیدای دیگر را در لیست خود گنجاندند.

وب‌گاه الف

یکی از نزدیکان آیت‌الله امامی کاشانی دلیل انصراف ایشان از انتخابات خبرگان را کهولت سن مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی بوشهری با بیان اینکه چشمان ملت ما به ظهور امام زمان (عج) دوخته شده است، تاکید کرد: انقلاب اسلامی تا ظهور این حضرت استمرار خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

یکی از نزدیکان آیت‌الله امامی کاشانی دلیل انصراف ایشان از انتخابات خبرگان را کهولت سن مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه گفت: هیات‌ها معادن خیری هستند که باید کشف شوند، در کشور ما جایی بهتر و اثرگذارتر از هیات‌های مذهبی نیست.

وب‌گاه الف

آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی استاد «شیخ حسین انصاریان» عصر روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در محل انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با اجرای حسن سلطانی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. خطیبی: 5 هزار میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه متاهلی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز