چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

سرلیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات خبرگان رهبری گفت: نمایندگان خبرگان رهبری می‌توانند علاوه بر رصد و پیگیری، مسائل مردم را گره‌گشایی کنند و در رفع مشکلات مردم اعمال نظر می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

144 کاندیدای مجلس خبرگان رهبری از دو روز پیش تبلیغات خود را کلید زده اند تا در انتخابات 11 اسفندماه تکلیف صاحبان 88 کرسی مشخص شود

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی گمی گوید: به جز فقه، باید خبرگان سایر تخصص‌ها و علوم، مثل حقوق، اقتصاد، سیاست، روابط بین‌الملل، صنعت و کشاورزی همه و همه باید در مجلس خبرگان حضور داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور اظهار کرد: اگر حمایت و حضور مردم در پای صحنه و نیز پشتیبانی حوزه از انقلاب اسلامی نبود، قطعا این انقلاب فرو می‌پاشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا اعرافی، امام جمعه قم گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات 11 اسفند حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد و باعث می شود دشمنان، ناامید و دوستان امیدوار شوند.

وب‌گاه الف

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و اجازه نمی دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله محسن اراکی، عضو مجلس خبرگان رهبری، شامگاه پنج‌شنبه در آیین بزرگداشت شهید ابوتقوی السعیدی، معاون نظامی جنبش مقاومت اسلامی نجباء و فرمانده عالی رتبه حشد الشعبی در مسجد اعظم قم اظهار کرد: این مراسم به جهت بزرگداشت شهادت، انسانی ارزشمند و یکی از فرماندهان عالی رتبه جبهه مقاومت و حشد الشعبی، شهید ابوتقوی السعیدی برپا شده است و خون این شهدا، حیات...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به بومی‌سازی تولید دارو ها تا حد امکان و یا تامین دارو از طریق واردات در زمان مناسب اقدام شود تا از تحمیل هزینه‌های سنگین به بیماران و خانواده‌ها خصوصا بیماری‌های خاص جلوگیری به عمل آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعلام اسامی نامزدهای حوزه انتخاباتی استان تهران برای انتخابات مجلس خبرگان و انتشار لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان در سراسر کشور، اعلام سرلیستی یک تشکل اصلاح‌طلب از جمله اخبار انتخاباتی امروز - پنجشنبه 26 بهمن 1402- بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، از بندر دیر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در جمع مردم دوراهک شهرستان دیر با تبریک اعیاد شعبانیه، شناخت ابعاد مختلف زندگی ائمه طهارت علیه‌السلام را برای همه یک ضرورت دانست و اظهار داشت: نباید فقط به آشنایی با نام این بزرگواران بسنده شود بلکه باید آموزه‌ها و سبک زندگی آنان در دستور کار قرار گرفته شود. رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان صبح امروز در افتتاحیه نخستین همایش علمی هیأت و آئین‌های مذهبی گفت: در مسأله برپا کردن هیأت‌های مذهبی، تداوم و کیفیت آن از آیات قرآن و روایات نکات مهمی را می‌توان کشف کرد. اگر به ظاهر آیات و روایات و الفاظ اکتفا نکنیم که این امر چیزی نصیب ما نخواهد کرد. وی ادامه داد: براساس روایات کتب معتبر، مؤسس هیأت، حول محور سیدالشهداء...

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد نامزدی 11 نفر برای خبرگان در تهران اشتراک نظر دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مورد نامزدی 11 نفر برای خبرگان در تهران اشتراک نظر دارند.