چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

سال 1334 در آزمون ورودی دانشکده معقول و منقول شرکت کرد و وارد دانشگاه شد و در آنجا در رشته فقه و مبانی علوم اسلامی به علم آموزی پرداخت. مدرک دکترای حکمت و فلسفه را با دریافت مقام اول از دانشکده الهیات به دست آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی فکر می‌کنند ما از وضعیت زندگی و معیشت مردم، گرانی‌ها و تورم هیچ اطلاع نداریم، در حالی که در این باره بیکار ننشسته‌ایم و برای رفع مشکلات فکر می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان 144 کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که توسط شورای نگهبان صلاحیتشان تایید شد، 105 نفر در لیست جامعتین قرار گرفته اند و 39 نفر دیگر مستقل وارد گود انتخابات شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هزاران نفر در صفی روبه‌روی کانون توحید ایستاده بودند و منتظر دریافت پرسشنامه و برگه درخواست برای عضویت در حزب تازه‌تاسیس «جمهوری اسلامی» بودند؛ جمعیتی که در همان زمان بنابر تخمین روزنامهها تا 80 هزار نفر عنوان شدند و البته آیتالله علی خامنه‌ای در اولین مصاحبه مؤسسان این حزب در 3 اسفند 1357 طی دو روز تعداد «داوطلبان عضویت در حزب جمهوری اسلامی» را 10 هزار نفر اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بخشی از برنامه صدا وسیما کارشناس، سوالی درباره اقامت فرزند رئیس مجلس شورای اسلامی در کانادا مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیروز خبرهایی در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی اکبرنژاد منتشر شد ، حجت الاسلام محمد تقی اکبرنژاد که خبر بازداشتش رسانه ای شده، کیست؟ به گزارش عرشه آنلاین خبرهایی در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی اکبرنژاد منتشر شد

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرهایی در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام محمد تقی اکبرنژاد منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدرس سطوح مختلف حوزه علمیه می‌گوید مشارکت مردم برای همه کارهاست؛ مردم ما به‌درستی انقلاب را مال خودشان می‌دانند. اینکه از مسئولی یک کار اشتباه سر می‌زند و مردم عصبانی می‌شوند برای این است که احساس می‌کنند این خیانت به داشته و دارایی‌شان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز می‌گوید: شرایط مجلس خبرگان را باید خود اعضا بیان کنند، اگر بگویند که این تعداد فقیه، این تعداد مدیر، این تعداد حقوقدان، این تعداد نظامی برجسته در مجلس خبرگان حضور داشته باشند که می‌خواهند شئون نظامی رهبری را همراهی، همکاری و به رهبری کمک کنند، ظاهراً منع قانونی ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو حزب کارگزاران سازندگی، با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای را می‌توان به نوعی محور مبارزات سیاسی و انقلابی در مشهد در دوران رژیم پهلوی دانست، گفت: این مبارزات باعث شد جلسات و برنامه‌های ایشان تحت رصد و کنترل دائمی ساواک قرار بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: با اینکه تقریبا معلوم است که من رأی نمی‌آورم، ولی گفتم سهم کوچکی داشته باشم در قدردانی از نعمتی که انقلاب و نظام برای ما داشته و دنیا و آخرت ما را آباد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این موضوع که برای پرشور کردن انتخابات آمده است، گفت: با اینکه تقریبا معلوم است که من رأی نمی‌آورم، ولی گفتم سهم کوچکی داشته باشم در قدردانی از نعمتی که انقلاب و نظام برای ما داشته و دنیا و آخرت ما را آباد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا ملت ایران را از حضور در انتخابات ناامید کند، گفت: با تدبیر و تذکرات رهبر انقلاب شاهد حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پژوهشگر علوم قرآنی می نویسد: مرحوم دکتر محمدعلی لسانی فشارکی که مجتهد پرورده حوزه علمیه اصفهان و از نسل اول دانش‌آموختگان علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران بود، کوشید از مباحثات زبانی - ادبی قرآن که وجه غالب آموزش‌ها در رشته علوم قرآن و حدیث است فراتر رود و مسئله زبان قرآن را در پیوند با آموزش قرآن طرح و تبیین کند.