چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: برکناری من جزو اشتباهات بزرگ دولت احمدی نژاد بود چون معتقدم اگر در آن دولت بودم جلوی حوادث سال 88 را با تنظیمات و تدارکی که انجام دادم و قدرت توجیه ملی که در وزارت کشور ایجاد شده بود، می توانستم بگیرم و از این تشنجات و ابتلائات در سال 88 تا حجم زیادی جلوگیری کنم.

خبرگزاری میزان

مدیر حوزه علمیه استان تهران گفت: آیت‌الله شیرازی در زمان حیات محبوبیت ویژه ای داشت و از بصیرت و غیرت انقلابی برخوردار بود که ایشان را مرجع مجاهد کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

در جلسه کارگروه کمیته فنی «پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور» جزییات کد صحت، ساختار و نحوه پیاده سازی و درج در مدارک تحصیلی مطرح شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌السلام والمسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری دومین جشنواره شهید پیشرفت اظهار کرد: امیدواریم جشنواره در تاریخ 30 بهمن به همت کارشناسان بنیاد و استان‌های مختلف و کمک داوران به خوبی برگزار شود. وی ادامه داد حضرت امام در رابطه با جوان‌ها و تربیت آن‌ها یک جمله مهم و کلیدی دارند آن هم فتح‌الفتوح...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر دانش پژوهان بنیاد شهید از برگزاری جشنواره شهید پیشرفت به نام شهید طهرانی مقدم خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی بنایی در نشست کرسی‌های آزاداندیشی «مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم» و «اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر» که بمناسبت گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه طلوع مهرقم برگزار شد، گفت: باید بزرگان کشور همانند مراجع عظام تقلید یا جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم به کسانی که دنبال حضور حداقلی هستند نهیب بزنند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین جلسه کارگروه کمیته فنی در خصوص «ضوابط فنی و اجرایی دولت الکترونیک (خوشه 14)» با موضوع «پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور» با حضور نمایندگانی از ارکان آموزشی و پژوهشی کشور در سازمان امور دانشجویان برگزار شد. این جلسه در ادامه جلسات مربوط به حذف مدارک تحصیلی دانشگاهی فیزیکی و صدور و درج کد صحت الکترونیکی 20...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، اماکن متبرکه، هیأت‌های مذهبی و مساجد به جشن و شادی می‌پردازند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

احزاب و تشکل‌های سیاسی هرچند روزگذشته ظهور و بروزی در سپهر سیاست نداشتند، اما امروز فعال ظاهر شدند به گونه‌ای که جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب رنگ و بوی انتخاباتی گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهره ها و نهادهای مختلف با صدور بیانیه هایی مردم را به حضور در راهپیمایی دعوت کردند.

وب‌گاه الف

رئیس دفتر دولت اصلاحات در مصاحبه با فارس گفت: «من بر این باورم که در شخصیت‌های قبل از انقلاب، آیت‌الله خامنه‌ای بیشترین نقش را برای تعلیم و تربیت نیروهای فکری مبارز داشتند.»