یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

حکایت حاشیه‌هایی از یک جنس!

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
حکایت حاشیه‌هایی از یک جنس!

به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری در رشته توئیتی با اشاره به حواشی ایجاد شده پس از ترک زمین مسابقه فوتبال توسط تیم الاتحاد نوشت:

جنس حواشی الاتحاد در اصفهان با داستان کنفرانس خبریِ بن فرحان در تهران فرقی ندارد؛ در هر دو ماجرا موش دوانی غربگرایان وطنی و ترساندان سعودی ها از یک جنجال رسانه ای احساس میشود؛ بیش از پرداختن به عوامل خارجی و مقصر دانستن اعراب، باید با خائنین وطنی تسویه حساب کرد.

شما نمیتوانید به سادگی حاشیه های اینچنینی را گردن عربستانی بیاندازید که برای کاهش تنش و تامین امنیت اقتصادی اش خود به سوی ایران آمده است!

باید دید احیای مجدد روابط تهران و ریاض چه کسانی را آزار میدهد و منافع کدام طرف ها را به خطر می اندازد؟!

هماهنگی ایران و عربستان مانع بزرگی برای طرح آمریکایی صلح اعراب و صهیونیست ها است؛ دوستی این دو یعنی پایان ایران هراسی، پایان فروش میلیاردها دلار اسلحه؛ یعنی استقرار امنیت و شکل گیری اعتماد میان همسایگان خلیج فارس؛ این دوستی سبب کمرنگ شدن آمریکا در منطقه خواهد شد!

قطعا این چیزی نیست که به مذاق غرب و غربگرا خوش بیاید؛ سردار شهید مقاومت افتخار ملت ایران است؛ نصب تصاویر و سردیس و تندیس مفاخر ملت ها در ورزشگاه ها مرسوم است، حتی در استادیوم های مملکت سعودی!

نباید کوتاه آمد و اجازه داد به غرور ملی آسیب بزنند، همچنان که نباید از خائنین گذشت!

آیا اینکه تا قبل از کنفرانس خبری وزیر خارجه سعودی همه خبرنگاران و تیم تشریفات در سالن حضور دارند و هیچکسی گلایه ای ندارد، اما در دقیقه 90 همه چیز به هم میریزد و خبرش را اولین بار رسانه های اصلاح طلب با ذکر دلیل مخابره میکنند عجیب نیست؟!

آیا اینکه تا قبل از بازی سپاهان همه چیز مطلوب است، AFC شرایط را تایید کرده و تیم عربستانی هم در همان ورزشگاه و در حضور همان تندیس ها تمرین کرده و گلایه ای هم نبوده، اما در روز مسابقه و دقیقا هنگام ورود تیم ها برای بازی ورق برمیگردد طبیعی است؟

قطعا طبیعی نیست!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.