جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری منطقه یک گفت: تونل نوری در پیاده راه باغ فردوس به عنوان یکی از نقاط پر تردد گردشگری منطقه یک با هدف زیباسازی محیطی و بصری، اجرا و نصب شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: دستگاه قضائی مقابل زمین خواری 3000 میلیارد تومانی در گیلان ایستاد.

جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا از جان باختن 585 نفر در سفر‌های نوروزی خبر داد و گفت: خودرو‌های مرتکب تخلفات حادثه ساز در طول محور‌های مواصلاتی توقیف ساعتی می‌شوند.

رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از افتتاح خانه روزنامه‌نگاران در سال جدید خبر داد و گفت: این خانه در محل خانه نراقی واقع در چهار راه طالقانی خواهد بود.

جشنواره بزرگ "شهر رمضان" از اول ماه مبارک در پارک لاله با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد، جشنواره‌های خاص با برنامه‌های متنوع و بی‌نظیر این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان در پارک لاله برگزار خواهد شد.

شهردار تهران گفت: در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که پدیده زباله‌گردی و کودکان کار ساماندهی شود.

استاندار تهران گفت: اقدامات داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است.

اولین جلسه شورای فرهنگی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف تقویت بنیان‌های فرهنگ سازمانی و صیانت و حفظ نیروی انسانی بر اساس آموزه‌های دینی و مذهبی برگزار شد.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در مراسم پرفیض شب‌های قدر خبر داد.

هوای تهران در نهمین صبح فروردین 1403، در شرایط قابل قبول قرار دارد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از مناسب سازی 7 بوستان پایتخت برای اسکان نوروزی مسافران خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: به صورت آزمایشی نیرو‌های شهربان و حریم‌بان شهر تهران مجهز به دوربین البسه شدند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش‌نشانان 138 ایستگاه آتش‌نشانی نیز به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر آمادگی کامل را دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه و بهبود رفتار‌های رانندگی است و درآمدزایی نیست.