جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

خرابی برخی پله‌برقی‌های تهران تردد را برای شهروندان سخت کرده که برای کاهش این مشکل معاون فنی شهرداری تهران از نصب 60 یونیت جدید پله‌برقی تا سه ماه‌آینده خبر داد.

مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت 98 درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.

سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.

مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال 1402 میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب 32/1 و 27/3 سال بوده است.

طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه 60 سالگی معتقدند که پیری از 75 سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.

رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مرد جوانی که به طرز دلخراشی همسرش هدف شلیک گلوله قرار داده و به تهرن متواری شده بود به دام افتاد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 300 ثوب البسه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان برآورد کرده اند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، از کشف 28 کیلوگرم حشیش توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در اتوبان آزادگان خبر داد و افزود: در این عملیات پلیسی یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.

قائمیان گفت: قانون جوانی جمعیت تسهیل گر برون رفت از این شرایط است.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو و کشف اموال مسروقه خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده شهرستان ری و جنوب تهران، خبر داد.