یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 8 گفت: قطعا خدمات شهری جزو وظایف و رسالت‌های اصلی و ذاتی مناطق است.

رئیس جمهور شجاعت مدیران در میدان عمل را از ضرورت‌های مهم موفقیت دولت در تحقق اهداف خود عنوان کرد و از دستگاه قضا خواست ضمن نظارت بر اجرای درست و به موقع قانون از سوی مدیران دولتی، نسبت به این مسئله نیز اهتمام بیشتری داشته باشند.

با نزدیک شدن مناسک حج، زائرینی که از سراسر دنیا برای زیارت نبی مکرم اسلام به مدینه آمده اند کم کم باید با حرم نبوی و پیامبر رحمت (ص) خداحافظی کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: متاسفانه تعداد معدودی از سردفتران، این مسند را به شغل و محل درآمد تبدیل کرده اند، در حالی که سر دفتری اصلا شغل نیست و یک مسند است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 زن و یک مرد که با همکاری یکدیکر در اماکن شلوغ شهرتهران با درگیری صوری مرتکب 100 فقره جیب بری شده بودند خبر داد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: صبح امروز یک موتورسوار به دلیل برخورد با کامیون فوت کرد.

معاون رئیس جمهور گفت: انقلابیون فکر می‌کردند که باید سال‌ها با رژیمی که تمام دنیا از او حمایت می‌کند، مبارزه کنند، اما دیدیم که با کمک خدا زودتر از موعد پیروزی حاصل شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 5 تن از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح قدرت نمایی و نظم عمومی را برهم می‌زدند، خبر داد.

بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، تهرانی‌ها در بهار امسال هشت روز هوای پاک، 76 روز هوای قابل قبول تنفس کردند.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اقدامات بنیاد برکت در حوزه عمرانی از زمان تاسیس این بنیاد تاکنون، از ساخت 2000 مدرسه و 20 بیمارستان خبر داد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: امروز با سیاست‌های اصولی نظام و رهنمو‌دهای حکیمانه رهبر شاهد موفقیت‌های روز افزون در عرصه سیاست خارجی و منطقه‌ای هستیم.

معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: ادامه عملیات فنس‌کشی پروژه پتروشیمی امیرآباد میانکاله مصداق شروع عملیات اجرایی پروژه و مغایر با ضوابط محیط‌زیستی است.

فرمانده انتظامی شهرستان «ری» از دستگیری تعداد قابل توجهی خرده فروش موادمخدر و کشف بیش از 60 کیلوگرم انواع موادمخدر در ماه جاری خبر داد.

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران بر برنامه‌ریزی برای دوران پس از بازپروری معتادین متجاهر تاکید کرد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محور‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال گزارش شده است.