یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار ناحیه سه منطقه 5 گفت: ملک غیرمجاز در محله حصارک تخریب شد.

در اولین روز هفته قوه قضاییه رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شنبه 8 نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس و 27 ایستگاه برف‌سنج و بادسنج افتتاح خواهد شد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از راه‌اندازی سامانه خودکاربری لایحه به عنوان بیست‌و‌نهمین خدمت در پنجره واحد خدمات الکترونیک قوه قضاییه خبرداد.

رییس قوه قضاییه گفت: هر مقدار که فشار اقتصادی زیاد تر شود متاسفانه لغزش ها بیشتر می‌شود و امروز برخی از جرائم مربوط به مشکلات اقتصادی است.

مسئولان بعثه‌های حج ایران و پاکستان درباره تدابیرو اقدامات صورت گرفته برای برگزاری کنگره عظیم حج در مکه مکرمه رایزنی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان‌های مجاور بازار توزیع تهران را مختل می کند.

آیین افتتاحیه برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد با حضور مدیران و مسئولان و 400 دانش آموز تحت حمایت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: در اطلس اجتماعی بنا بود سهم هر منطقه از آسیب‌ها مشخص و با اولویت‌بندی بر اساس نیاز هر منطقه، اعتبارات لازم به مناطق برای پیشگیری و کنترل آسیب‌ها داده شود.

رئیس ستاد مدینه منوره در حج 1402 از پایان روند صدور ویزا برای زائران حج طی دو روز آینده خبر داد.

مدیر منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت در آسیا و اقیانوسیه وابسته به سازمان ملل متحد در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر ایران در تهران گفت: وضعیت مسکن و غذای پناهجویان در بسیاری از کشور‌ها خیلی بد است. اما خوشبختانه وضعیت پناهجویان حاضر در خاک ایران به نسبت سایر کشور‌ها در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

رئیس دیوان عدالت اداری پاسخگویی را از مهمترین شاخص‌های مردم سالاری دینی دانست و افزود: با نهادینه شدن اصل پاسخگویی و عمومی شدن آن فرآیند به رسمیت شناختن حق شهروندی تسریع می‌شود.

مردی که جوان موتورسوار را با ادعای ایجاد مزاحمت برای دخترش، به قتل رسانده بود، در حالی با تایید حکم قصاص نفس از سوی قضات دیوان عالی کشور به یک قدمی چوبه دار رسیده است که خشمی کنترل نشده را علت وقوع این جنایت هولناک دانست.

رسیدگی به پرونده دختری بنام بیتا که گرفتار نقشه شوم پسر جوانی در یک ویلای اجاره ای شده بود.

مرد بی‌رحمی که به خاطر اختلاف میان همسر سوم و چهارمش، دختر خردسالش را در بیابان‌های پاکدشت سربه نیست کرد.

شهردار تهران گفت: می‌خواهیم بخش‌های مختلف گردشگری را در کنار هم قرار دهیم و مسیر برای ارائه خدمت به مردم و حتی کسانی که از سایر کشور‌ها به تهران سفر می‌کنند، بیش از پیش فراهم شود.