یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از رونمایی شش طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران در تهران، روز شنبه سوم تیرماه خبر داد.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با پیگیری‌های این معاونت، 21 درصد نقاط پر تصادف آزاد راه تهران - ساوه رفع شده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک آمار تصادفات عابر پیاده در سال 1401 و سال پیش رو در پایتخت را تشریح کرد.

سازمان زیباسازی شهرتهران به مناسبت روز اصناف از 7 المان کاسب حبیب خدا در بازار تهران رونمایی کرد.

شهردار منطقه 14 از اجرای پروژه‌های شهری در راستای تکمیل و مناسب سازی کالبد شهری با پیوست اجتماعی در بخش‌های کم برخوردار منطقه خبر داد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری جدید با حجم بالایی از معتادین متجاهر در سطح شهر تهران مواجه بودیم.

در تصادفی غمبار راننده جوان که تازه مادرش را از دست داده بود باعث مرگ مردی شد که به عیادت مادرش می‌رفت.

معاون اول قوه قضائیه، به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه در پیامی از تلاش و مجاهدت شبانه روزی قضات و کارکنان اداری دستگاه قضا تجلیل کرد و گفت: عدلیه امروز مامن مظلومان و ستمدیدگان است.

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: ویژه برنامه «رصد خورشید» فردا در برج میلاد برگزار می شود.

مدیر کل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پایش محیط زیستی دریای خزر با کشتی تحقیقاتی اقیانوس پیمای گیلان جزو برنامه‌های ما است که امسال و سال آینده برگزار می‌شود.

مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌های شهرداری تهران، از تولید، پخش و اجرای بالغ بر 400 هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: 28 خدمت الکترونیک به صورت برخط در پنجره واحد ارائه می‌شود و روزانه 50 هزار نفر از این سامانه استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبردار اینترنتی خبر داد که با طراحی نرم افزار جعلی بانک از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

شنگی گفت: پس از اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت بزرگراه شهید چراغی، 40 کیلومتر خط کشی محوری در سر تا سر مسیر بزرگراه‌های منطقه شامل شهید چراغی و نواب انجام شد.

نائب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بر ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین به منظور تسریع در جمع آوری پسماند تاکید کرد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: خودروی سوخت‌رسانی سیار و ون کافه در دو مرکز معاینه فنی نیایش و شهید آبشناسان مستقر شدند.