دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مجبور به استفاده از کارگران در برخی محدوده‌ها برای نظافت شهر هستیم.

شرکت پخش سهاهلال در راستای اهداف جمعیت هلال احمر، مبادرت به توزیع 500 هزار عدد سرم نیم لیتری تزریقی کرد.

رئیس پلیس راهور از اجرایی شدن کروکی الکترونیک در عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.

سرپرست حجاج ایرانی گفت: برنامه‌هایی که برای حج امسال پیش بینی کرده بودیم تاکنون به خوبی اجرا شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه ثبت نام خودرو از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: متهم با 350 نفر شاکی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور از رونمایی نسخه جدید کیت‌های ژنتیک در هفته قوه قضاییه امسال خبر داد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران همزمان با آغاز ارزیابی عملکرد شهرداران مناطق 22 گانه در راستای خدمت رسانی بهتر و در جهت برنامه ریزی و پیشبرد اهداف کوتاه و بلند مدت شهر از ارزیابی عملکرد ماهانه شهرداران مناطق 22 گانه خبر داد.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضایی فرآیند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرآیند‌های قضایی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضایی فرآیند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرآیند‌های قضایی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.

قیمت برخی سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره بار، بادمجان نسبت به هفته گذشته هزار و 700 تومان کاهش قیمت داشته است.

سخنگوی فراجا از دستگیری 3 نفر از تولیدکنندگان اصلی مشروبات الکلی تقلبی در کرج خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: در حالی که با کمبود 2 هزار و 500 نیروی آتش نشان مواجه هستیم، اما ظرف 4 تا 6 دقیقه خدمات به شهروندان ارائه می‌شود.

جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس آگاهی کشور با مردم صبح سه شنبه 30 خرداد در مرکز نظارت همگانی 197 برگزار خواهد شد.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از افزایش 103 درصدی اعتبارات حوزه حمل و نقل و ترافیک و بهبود، عبور و مرور شهروندان در بودجه سال 1402 خبر داد.

رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: فروش سوالات کنکور در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دام کلاهبرداران سایبری است.

قاضی حسین زاده گفت: در قانون تشدید مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا این اجازه به دادگاه حقوقی تهران داده شده تا به موضوع رسیدگی کند.