یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران امروز (دوم تیرماه) در شرایط قابل قبول است.

رئیس قوه قضاییه گفت: رفع نیاز‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران باید همواره مورد اهتمام و توجه باشد.

هیات بانوان ایرانی در پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر تاکید کرد که تحریم‌ها و اقدامات قهری و غیر قانونی یکجانبه مخل رشد و شکوفایی زنان در عرصه‌های مختلف است.

ملکی گفت: یک دستگاه اتوبوس بین شهری با بیش از 20 مسافر که از شهر یزد می‌آمدند، در بزرگراه تهران - قم بنا به دلایلی از مسیر خارج شد.

در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد با هدف تسهیل سفر حجاج ایرانی، پنج شنبه و جمعه شب انتقال زائران از مدینه به مکه با قطار سریع السیر انجام می‌شود.

احداث و راه اندازی احداث ایستگاه بی آرتی فدک در منطقه هشت تهران با هدف کاهش فاصله بین ایستگاهی سامانه تندرو اتوبوس‌های خط 9 به پیشرفت 70 درصدی رسید.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه گزارش شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی از مشاغلی که در قالب این مراکز اشتغال و کاریابی هستند و قرار است در شهر‌های جدید فعالیت کنند حمایت می‌شود.

چهارمین مراسم دعای روح بخش کمیل با حضور پرشور زائران ایرانی در جوار بیت الله الحرام برگزار شد.

رییس سازمان حج و زیارت گفت: عملیات انتقال حجاج ایرانی با انجام آخرین پرواز به اتمام رسید و آخرین گروه زائران از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شدند.

یک عضو جمعیت هلال احمر نکات ایمنی لازم برای حفظ سلامت زائران حج تمتع در رمی جمرات را تشریح کرد‌.

معاون اول قوه‌قضاییه گفت: اگر لایحه قضازدایی به قانون تبدیل و اجرا شود حدود یک چهارم پرونده‌ها دستگاه قضایی کاهش می‌یابد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران و 135 قاضی، از زندان‌های استان تهران بازدید کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از بیماران قلبی و تنفسی درخواست داریم در صورت عدم ضرورت در محیط باز تردد نکنند و در صورت ضرورت حتما از ماسک استفاده کنند.

بازرس کل استان تهران گفت: رفع موانع تولید از مهم‌ترین اولویت‌های اقدامات بازرسی کل استان تهران است و در این مسیر هیچ گونه مماشاتی نخواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20، از طرح یکسان سازی گونه‌های درختچه‌ای در جنوب پایتخت خبر داد.