شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مهمترین برنامه سال 1402 تجهیز سازمان آتش نشانی به دستاورد‌های جدید در حوزه پهپادی و دستگاه‌های سنگین آواربرداری است.

کشف جسد زن سالخورده‌ای در خانه‌اش در خیابان شهید مدنی از سوی همسایه‌ها درحالی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که براثر ضربه یک مجسمه‌گچی بر سرش به قتل رسیده بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: بهای خدمات مدیریت پسماند به این صورت است که هرکس در هر سالی پسماند شرکت خود را پرداخت نکند، در سال بعد باید با نرخ روز پرداخت کند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیرو‌های امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروژه تکثیر یوز ایرانی موجب ایجاد همدلی و اتحاد در جامعه شد. این پروژه یک دستاورد علمی فوق العاده برای کشور بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار تاکسی با عابر پیاده در بزرگراه زین الدین و ترافیک خیابان جمهوری به دلیل حریق در انبار پوشاک خبر داد.

بیستمین گروه داوطلب کادر درمانی در آستانه نیمه شعبان امروز عازم عتبات عالیات می‌شوند.

یک قاضی دیوان عالی کشور نکات حقوقی معامله ملک که باید به آن توجه شود را تشریح کرد.

پرپنچی گفت: هم اکنون بالغ بر 85 هزار مددجو با جمعیت 140 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می‌شوند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی هر چهار سال یکبار مورد بازنگری قرار می‌گیرد، گفت: نرخ حق التحریر دفاتر اسناد رسمی از فردا تغییر می‌یابد.

رئیس قوه قضائیه درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر با رسانه KHAMENEI.IR گفت و گو کرد.

دادستان تهران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده است، تصریح کرد: باید بتوانیم با تلاش و کوشش بیشتر وضعیت را بهبود ببخشیم و مسائل مرتبطه را حل کنیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران در غرب استان تهران و تحول اموال مکشوفه به صاحبان آن خبر داد.

سید علیرضا ادیانی در سومین گردهمایی سراسری آمرین به معروف و ناهیان از منکر درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر حرف زد.

نیروهای صندوق بازنشستگی کشوری مشمول طرح ضیافت، می‌توانند از تاریخ 13 تا 17 اسفندماه به صورت اعتباری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب خرید کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران علت آزاد کردن معتادان متجاهر را هزینه نگهداری از آن‌ها اعلام کرد.