یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: ثبت نام عتبات نوروزی از ساعت 10 صبح دوشنبه پانزدهم اسفندماه در سامانه عتبات آغاز شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهر تهران گفت: با استفاده از روش‌های نوین انتظار می‌رود تا سطح مشکلات ترافیکی را بتوان کاهش داد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: امروز هزار و 500 هکتار از کمربند سبز پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.

پسر جوان که دختری را به خانه‌اش کشانده و با خوراندن آبمیوه مسموم، بیهوش کرده و مورد تعرض قرار داده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

معاون شهردار تهران گفت: برنامه شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل در سال آتی افتتاح 13 ایستگاه جدید مترو است.

دو مسافر خانم که در مجموع بیش از یک کیلو تریاک را در معده‌هایشان انبار کرده بودند با هوشیاری پلیس در ایستگاه راه آهن تهران دستگیر شدند.

معاون هماهنگی و ارزیابی امورمناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: شهروندان هر گونه کاستی در مورد نظافت شهر را گزارش دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: مهمترین برنامه سال 1402 تجهیز سازمان آتش نشانی به دستاورد‌های جدید در حوزه پهپادی و دستگاه‌های سنگین آواربرداری است.

کشف جسد زن سالخورده‌ای در خانه‌اش در خیابان شهید مدنی از سوی همسایه‌ها درحالی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که براثر ضربه یک مجسمه‌گچی بر سرش به قتل رسیده بود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت: بهای خدمات مدیریت پسماند به این صورت است که هرکس در هر سالی پسماند شرکت خود را پرداخت نکند، در سال بعد باید با نرخ روز پرداخت کند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیرو‌های امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پروژه تکثیر یوز ایرانی موجب ایجاد همدلی و اتحاد در جامعه شد. این پروژه یک دستاورد علمی فوق العاده برای کشور بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع تصادف مرگبار تاکسی با عابر پیاده در بزرگراه زین الدین و ترافیک خیابان جمهوری به دلیل حریق در انبار پوشاک خبر داد.

بیستمین گروه داوطلب کادر درمانی در آستانه نیمه شعبان امروز عازم عتبات عالیات می‌شوند.

یک قاضی دیوان عالی کشور نکات حقوقی معامله ملک که باید به آن توجه شود را تشریح کرد.

پرپنچی گفت: هم اکنون بالغ بر 85 هزار مددجو با جمعیت 140 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می‌شوند.