یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیستمین گروه داوطلب کادر درمانی در آستانه نیمه شعبان امروز عازم عتبات عالیات می‌شوند.

یک قاضی دیوان عالی کشور نکات حقوقی معامله ملک که باید به آن توجه شود را تشریح کرد.

پرپنچی گفت: هم اکنون بالغ بر 85 هزار مددجو با جمعیت 140 هزار نفر از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می‌شوند.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه تعرفه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی هر چهار سال یکبار مورد بازنگری قرار می‌گیرد، گفت: نرخ حق التحریر دفاتر اسناد رسمی از فردا تغییر می‌یابد.

رئیس قوه قضائیه درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان اغتشاشات اخیر با رسانه KHAMENEI.IR گفت و گو کرد.

دادستان تهران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی به مردم فشار آورده است، تصریح کرد: باید بتوانیم با تلاش و کوشش بیشتر وضعیت را بهبود ببخشیم و مسائل مرتبطه را حل کنیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح دستگیری سارقان و مالخران در غرب استان تهران و تحول اموال مکشوفه به صاحبان آن خبر داد.

سید علیرضا ادیانی در سومین گردهمایی سراسری آمرین به معروف و ناهیان از منکر درباره اهمیت امر به معروف و نهی از منکر حرف زد.

نیروهای صندوق بازنشستگی کشوری مشمول طرح ضیافت، می‌توانند از تاریخ 13 تا 17 اسفندماه به صورت اعتباری از فروشگاه‌های زنجیره‌ای منتخب خرید کنند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران علت آزاد کردن معتادان متجاهر را هزینه نگهداری از آن‌ها اعلام کرد.

تفاهم‌نامه همکاری قرارداد‌های مشارکتی اکتشاف، استخراج و فرآوری کانسنگ مواد پرتوزا و عناصر همراه در مناطق سطحی و زودبازه منعقد شد.

به علت استقبال مشمولان تشرف و تکمیل ظرفیت کاروان‌ها تا اطلاع ثانوی امکان ثبت نام ودیعه گذاران سال 86 وجود ندارد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ چهار تن درپی انفجار مرگبار موادمحترقه در مرکز تهران خبر داد.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هزینه حج 1402 با تلاش‌ها و تدابیر صورت گرفته بویژه در اسکان از حدود 150 میلیون تومان به حداقل 109 و حداکثر 139 میلیون تومان کاهش یافت.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: هدف پویش نذر یاری این است که دیگر زنان زندانی جرایم غیرعمد در تهران نداشته باشیم.

کارمند یکی از هتل‌های تهران که در جدال با همسایه خود او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود وقتی به محل قتل بازگشت، بازداشت شد.