سه‌شنبه 17 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ارزش معاملات کل به 10640 میلیارد تومان رسید که از این مقدار 6831 میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان قرارداد واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس بعد از گذشت 20 سال در قالب واگذاری به افراد و شرکت های دارای اهلیت و تخصصی انجام شد.

مجری طرح فراسرزمینی گفت: امسال حدود 400 هزارهکتار کشت فراسرزمینی در کشورهای هدف در راستای تامین محصولات راهبردی صورت می گیرد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی حفظ نباتات گفت: بنابر آمار سطح مبارزه علیه ملخ های بومی در 14 استان کشور به 27 هزارهکتار رسیده است.

معاون وزیر نفت گفت: ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز 100 میلیون تن عبور خواهد کرد.

معاون سازمان توسعه تجارت گفت: ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ده‌ها میلیارد دلار می‌رسد به عنوان نمونه تجارت امسال ایران با کشور‌های آفریقایی یک و یک دهم درصد بود که سهم ایران از این تجارت یک درصد بوده است.

مدیرکل اموال تملیکی استان تهران گفت: در حراج خرده فروشی استان تهران از خرداد ماه سال گذشته 16 میلیارد تومان حراج انجام شد‌.

مجری طرح گندم گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون 556 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

رئیس کل سازمان توسعه تجارت گفت: ایران به یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: طبق آمار فقط 34 درصد از مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گفت: بنابر آمار در فروردین ماه 112 هزارتن تخم مرغ تولید شد که پیش بینی می شود در اردیبهشت به 114 هزارتن برسد.

علی اکبر محرابیان گفت: بر اساس اعلام کمیسیون بین‌المللی سد‌های بزرگ، ایران جزو کشور‌های برتر جهان در بخش سدسازی است و همچنین در حوزه تولید برق حرارتی جزو 10 کشور اول جهان است.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: اولین مزایده اموال منقول و غیر منقول سازمان اموال تملیکی استان تهران از سوم تا 11 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: با مدیریت صادرات و گرم شدن هوا، قیمت پیاز در بازار به تعادل می‌رسد.

سخنگوی صنعت آب گفت: با بارش‌های اخیر در نقاط مختلف بلوچستان جنوبی و مرکزی، برای این مناطق 2 تا 4 سال تامین آب مطمئن خواهیم داشت.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 42 میلیون و 400 هزار تومان معامله می‌شود