چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار از ابتدای سال تاکنون بیش از 18 هزارتن تخم مرغ به بازارهای هدف صادر شده است.

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته کاری که گذشت دو روز شاهد خروج نقدینگی بودند.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 44 میلیون و 600 هزار تومان معامله می‌شود.

کارشناس بازار سرمایه گفت: این هفته نقدشوندگی و حمایت بیشتر از شاخص‌ساز‌ها و سهام بزرگ توجه اهالی بازار را جلب کرده و روز‌های بهتری را سپری کردند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: 29 محور اصلی و غیر شریانی کشور به دلیل بارش سنگین باران و سیل مسدود شده است.

طبق گزارش وزارت اقتصاد، تعداد مجوز‌های کاغذی که به شناسه یکتا تبدیل شده تا روز 28 فروردین به 368 هزار و 807 مجوز رسیده است.

عملکرد فولادی‌ها در یک سال گذشته نشان می‌دهد که تولید فولاد کشور در سال 1402، از 32 میلیون تن فراتر رفته که بالاترین میزان در تاریخ تولید فولاد کشور است.

مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآورد می‌شود که تولید چای خشک بین 28 تا 30 هزار تن باشد.

به گفته مسئولان، با افزایش راندمان و اصلاح رده‌های انرژی سیستم‌های سرمایشی، هدف‌گذاری کاهش 4300 مگاواتی مصرف برق پیگیری می‌شود.

به گفته کارشناسان، با توجه به شرایط جوی مناسب و سبزینگی مزارع پیش بینی می شود که میزان خرید تضمینی گندم از مرز 11 میلیون تن فراتر رود، اما تحقق این موضوع به اعلام‌جایزه تحویل گندم بستگی دارد که امیدواریم تا پایان فروردین این امر محقق شود.

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با توجه به تمدید مهلت برای مودیان مالیاتی جهت تکمیل اظهارنامه‌های پیش فرض تا 12 اردیبهشت ماه تابه امروز 50 درصد از مودیانپیش فرص اظهار نامه‌های خود را تکمیل کرده‌اند.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: محل هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی از ارکان دولت به صورت دقیق از طریق بخش مردمی‌سازی مشخص می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به شرایط آب‌وهوایی و آبگرفتگی فرودگاه‌ها امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به افزایش و تشدید بارش‌ها در سه استان جنوبی کشور احتمال وقوع سیل وجود دارد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: ماهانه 15 تا 20 هزارتن مرغ در راستای ایجاد تعادل و جلوگیری از زیان مرغداران باید از سطح بازار جمع آوری شود.

قیمت جدید پژو پارس 445 میلیون و 742 هزار و 300 تومان تعیین شده است.