چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: درحال حاضر بیش از 80 درصد جایگاه‌های عرضه بنزین به دستگاه POS سیار مجهز شده‌اند و تا کمتر از یک ماه دیگر، 100 درصد جایگاه‌های عرضه بنزین به دستگاه POS سیار مجهز خواهند شد

معاون حمل‌ونقل وزیر راه‌وشهرسازی گفت: از سال گذشته تا به امروز تنها 6 دستگاه اتوبوس پلاک‌گذاری شده است و برای واردات نیاز به 150 میلیون یورو اعتبار هستیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: تا به امروز 10 رادار هواشناسی نصب و راه اندازی کرده ایم و در حال حاضر نیاز به 26 رادار هواشناسی در کشور داریم.

مدیرکل دفتر پیش آگاهی حفظ نباتات گفت: بنابر آمار تاکنون 806 هزار هکتار مبارزه علیه بیماری‌های گندم صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: در بازه زمانی یک ماه گذشته ما شاهد رشد 45 درصدی در بار تجاری مسافر در پرواز‌های خارجی بوده‌ایم و در این بازه زمانی هیچ پرواز خارجی لغو نشده است.

شاخص کل بورس امروز 20 فروردین با افزایش 19 هزار و 927 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 254 هزار واحدی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: 4 هزار و 310 رام قطار در ایام نوروز اقدام به جا به جایی یک میلیون و 710 هزار مسافر کردند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: منتظر تعیین تکلیف بلیت هواپیما در رای دیوان عدالت اداری هستیم.

قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد 20 فروردین ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف 249 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در سال 1402 خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 108 میلیارد تومان توسط یکی از کارمندان تابعه بندر امام خمینی اختلاس شده بود که در حال پیگیری برای بازگرداندن این مبلغ هستیم.

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از 15 خرداد تغییر خواهد کرد و تا 15 شهریور ادامه دارد.

معاون وزیر جهاد گفت: با مشارکت تشکل‌های مردمی، شناسنامه دارکردن مزارع آبزی‌پروری از اردیبهشت ماه در سراسر کشور کلید می‌خورد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که این بانک بزودی لیست دریافت‌کنندگان ارز کالایی را به‌منظور شفاف‌سازی منتشر می‌کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: میانگین تاخیر پروازها در ایام نوروز 12 دقیقه بود که نسبت به سال گذشته 57 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل صندوق پنبه گفت: سالانه حداقل 100 هزارتن تولید تخم پنبه داریم که 16 هزارتن روغن مطلوب از این میزان حاصل خواهد شد.