چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بازگشت سفرهای نوروزی مسافران همچنان ادامه دارد و تمهیدات راهداری در این بخش همچنان پابرجاست.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: در کل مردم نباید به این تبلیغات محیطی پرداخت تسهیلات توسط واسطه‌ها توجه داشته باشند چرا که ممکن است با چالش روبه‌رو شوند.

کارشناس امور بانکی گفت: در اعتبارسنجی توان بازپرداخت متقاضیان از جهات مختلف سنجیده می‌شود.

با توجه به پیگیری دولت مبنی بر تکمیل واحد‌های مسکن مهر باقی‌مانده، بیش از 67 هزار واحد در شهر‌های مختلف تا پایان نیمه اول امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی در جلسه باوزیر حمل و نقل عراق بر تکمیل هرچه سریع‌تر راه آهن بصره_ شلمچه تاکید کرد.

سخنگوی هواپیمایی کشوری گفت: تا زمانی که ناوگان فعال داریم، پروازهای فوق العاده در تمامی مسیرها برقرار است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: قیمت بلیت هواپیما در شورای عالی هواپیمایی بررسی و به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز 18 فروردین ماه تا اواسط هفته شاهد تشدید بارش ها در شمال و شمال غرب کشور خواهیم بود.

سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به شیوع تب کریمه کنگو در فصل گرما، افراد از خرید دام کنار جاده اجتناب کنند.

مدیرعملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: اختلال پیش‌آمده از ظهر امروز در برخی از جایگاه‌های سوخت کشور به‌طور کامل برطرف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری و مشارکت مردم زمین خواری در استان های چهارمحال و بختیاری، البرز، گیلان، قم و زنجان به صفر رسیده است.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: بیش از 6 هزار و 179 قرارداد مسکن در طی یک ماه گذشته ثبت شده که نسبت به ماه گذشته کاهش داشته است.

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: متاسفانه سالانه بین 30 تا 36 سانتی‌متر فرونشست در تهران داریم.

بانک مرکزی نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی شبکه بانکی کشور برای گزارشگری مالی پایان سال 1402 را تعیین کرد.

مدیراجرایی سندیکای چای گفت: بنابر آمار 11 ماهه سال گذشته 38 هزارتن قهوه وارد شده که نسبت به سال 92 بیش از 333 درصد رشد داشته است.

مدیرکل دفتر ادارات دولتی وزارت اقتصاد گفت: به دلیل محرمانه بودن و جلوگیری از تشدید تحریم ها تنها صورت های مالی 50 شرکت قابل انتشار نیست.