پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی مختلف کشور طی دو روز آینده خبر داد.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران - شمال ممنوع شد.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که میانگین توزیع روزانه بنزین کشور تا 12 فروردین‌ماه 1403 به بیش از 122 میلیون لیتر رسید.

سخنگوی سازمان بنادر در طرح تسهیل سفرهای دریایی گفت: بیش از 5 میلیون و 230 هزار گردشگر و مسافر از بنادر جنوبی و شمالی تردد کرده اند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: از ابتدای امسال تمامی قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس الزامی و قراردادهای خرید وفروش به زودی وارد این سامانه می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در برخی از محورهای منتهی به استان تهران را شاهد هستیم.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: در 10 نقطه کشور نفت شیل شناسایی و کشف شده است.

مصطفی رجبی مشهدی گفت: امکان افزایش میزان تبادل برق با همه کشور‌ها وجود دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جابه جایی مسافران از ابتدای 24 اسفند ماه سال 1402 تا 12 فروردین ماه در حمل ونقل هوایی به بیش از دو و نیم میلیون نفر رسید.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز 13 فروردین ماه تا جمعه 17 فروردین ماه در بسیاری از مناطق کشور شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

رئیس اداره دیده بان سلامت بازار سرمایه سازمان بورس و اوراق بهادار جزییات گزارشات تخلفات در سال 1402 و رقم پرداختی پاداش برای سوت‌زنی را اعلام کرد.

معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت: نرخ تورم نقطه به نقطه شاخص بهای مصرف‌کننده از ابتدای سال روند نزولی داشت و حدود 26.5 درصد کاهش پیدا کرد.

مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی، باید مطابق با دوره زمانی تحویل هر یک از حراج ها، به شعب منتخب مراجعه کنند.

بررسی قیمت بازاری خودرو‌های اتوماتیک نشان می‌دهد خرید برخی از خودرو‌ها برای متقاضیان سخت شده است.

یک مقام مسئول در سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: با افزایش عرضه و تقاضا بازار مناسبی را در تابلو برق سبز شاهد خواهیم بود.

به گفته مسئولان صنعت برق برنامه توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر به طور همزمان با توسعه زیرساخت تامین برق خودرو‌های برقی در حال اجراست.