پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای وزش باد خیلی شدید در تهران طی امروز و فردا صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: بازار سرمایه می‌تواند در افزایش تولید و اتمام پروژه‌های نیمه تمام در کشور کمک‌کننده باشد.

عیسی بزرگ زاده گفت: در بخش‌هایی از کشور استفاده از پساب عملیاتی شده و توسعه استفاده از پساب و پروژه‌های زیرساختی مربوط در اولویت قرار دارد.

هیات عمئومی دیوان عدالت اداری با صدور رایی ضمن ابطال یک مصوبه سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که محدود کردن حق اصلاح اظهارنامه مالیاتی مبنای قانونی ندارد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا 12 و 13 فروردین در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

یک کارشناس اقتصادی گفت: اهمیت دلارزدایی اکنون دیگر در تمام نقاط جهان به شکل کامل احساس شده و دنیا نیز به این سمت در حال حرکت است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، تمامی شایعات ممنوعیت و یا محدودیت پروازی شرکت هواپیمایی قطر را تکذیب کرد.

کارشناس بازار سرمایه گفت: صنعت سیمان حدود 1.77 درصد سهم از بازار سرمایه دارد و مجموع سود انباشته شرکت‌های سیمانی حدود 18 هزار میلیارد تومان است.

یک مقام مسئول در آبفای استان تهران گفت: طرح رینگ آبی در تهران مجموعا به طول 170 کیلومتر بوده که 135 کیلومتر آن انجام شده است.

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد در حال بررسی ساخت یک وسیله نقلیه جدید شاسی بلند در کارخانه خود در والنسیا در اسپانیاست.

بنابر آمار، صادرات رسمی زعفران ناشی از مشکلات بازگشت ارز و دیگر موانع صادراتی به بازار‌های هدف کاهش و در مقابل قاچاق رونق گرفته است.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: اگر بخواهیم شرایط معیشت عمومی را بهبود دهیم چاره‌ای به جز رشد اقتصادی پایدار نداریم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین _ کرج و آزادراه رشت _ قزوین گزارش شده است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای بارش باران در 17 استان کشور صادر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از امضای تفاهمنامه برای برقی شدن قطار مشهد خبر داد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از 24 اسفند تا دهم فروردین 1403 دو میلیون 356 هزار و 542 مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.