پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس امروز 14 فروردین با کاهش 15 هزار و 726 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 245 هزار واحدی قرار گرفت.

وزیر اقتصاد و دارایی از واگذاری تیم فوتبال پرسپولیس به شرکت‌های تابعه یکی از بانک‌های غیردولتی خبر داد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مجموع واردات به ایران66میلیارد و 280 میلیون دلار بود و در نهایت مجموع صادرات و واردات در سال 1402 به بیش از 153 میلیارد دلار رسید‌.

مدیرعامل شرکت فاضلاب شهر تهران گفت: برای فروش 10 میلیون مترمکعب پساب سالانه در بورس مجوز اخذ شده است.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران گفت: تجارت خارجی کشور (مجموع واردات و صادرات) در سال 1402 با 2.6 درصد افزایش به رقم 153 میلیارد و 170 میلیون دلار رسید.

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رشد اقتصادی در 2 سال فعالیت دولت سیزدهم 12.6 درصد بوده است و این شاخص در طول دولت دوازدهم در مجموع منفی 1.3 درصد بوده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در پرواز‌های داخلی در بازه زمانی سفر‌های نوروزی تعداد 598 پرواز انجام و نزدیک به 57 هزار صندلی عرضه شده است.

قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد 14 فروردین ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران 40 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی با اشاره به قانون در خصوص شرایط عدم نیاز به الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث نکاتی را مطرح کرد.

در ابتدای معاملات امروز 14 فروردین، شاخص کل بورس 9 هزار و 211 واحد کاهش یافت.

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به این که ایران‌خودرو و سایپا حجم عظیمی از زیان انباشته بازار سرمایه و صنعت خودرو را دارند همین موضوع سبب شده که قیمت به سود هر سهم این صنعت منفی 5.49 درصد باشد.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: طبق برنامه هفتم مدت زمان صدور پروانه‌های ساختمانی باید به سه ماه کاهش یابد که امسال با مشارکت مردم و همکاری شهرداری در بافت‌های فرسوده اجرایی می‌شود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: با سامانه سیاق طبق دستوری که قوه قضاییه صادر می‌کند، به اندازه همان مبلغی که فرد محکوم شده موجودی حساب‌های بانکی او مسدود می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور‌های شمالی در ساعات پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گفته مسئولان، نوسازی 250 هزار بافت فرسوده در سال جدید یکی از مهم‌ترین گام‌ها در جهت جهش تولید مسکن است که با حضور مردم به مرحله اجرا می‌رسد.