چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز گذشته سرانجام 85 درصد از سهام باشگاه استقلال و پرسپولیس به گروه بانک‌ها و هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد؛ فرآیندی که موافقان و مخالفان بسیاری را داشت.

معاون وزیر راه وشهرسازی از صدور 44 هزار و 800 بسته تشویقی نوسازی بافت‌های فرسوده در 261 محله کشور خبر داد و گفت: تمامی این بسته‌ها به صورت چهره به چهره به متقاضیان واگذار شده است

باوجود بارش‌های یک هفته اخیر به ویژه در نواحی جنوبی کشور، همچنان شاهد کاهش بارندگی‌ها نسبت به وضعیت نرمال هستیم.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی گفت: متقاضیان خرید سرخابی‌ها قبل از ورود برای معامله نخست صلاحیت‌شان بررسی شد و سپس اجازه حضور در بازار سهام را پیدا کردند.

در فروردین امسال شاخص قیمت مصرف کننده خانوار‌های کشور به عدد 236.3 رسیده است که نسبت به ماه قبل، 2.6 درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: صدور مجوزهای الکترونیکی و شناسه یکتا با پیگیری‌های انجام شده از 400 هزار فقره عبور کرده است.

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا 151 برای سال جاری را آغاز می‌کند.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

بذرپاش رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان، از امضای اسناد همکاری با این کشور در حوزه‌های حمل‌ونقلی خبر داد.

معاون سازمان مالیات گفت: با روش‌های داده کاوی 140 شرکت دارای رفتار مشکوک به شرکت‌های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: علی رغم پیگیری‌های مکرر، تاکنون جایزه گندم توسط رئیس‌جمهور اعلام نشده است.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: 35 درصد از اختصاص پرواز‌های هواپیمایی برای نقاط دورافتاده اختصاص یافته است.

معاون ارزی مرکز مبادله گفت: نرخ ارز دلار امروز در تالار اسکناس مرکز مبادله 43 هزار و 725 تومان بود.

نایب رئیس شورای ملی زعفران گفت: بنابر آمار 200 تن زعفران به 67 کشور دنیا صادر شده است.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: قیمت سهام بورس استقلال و پرسپولیس امروز نهایی شد به طوری که سهم استقلال 2 هزار و 800 میلیارد تومان و پرسپولیس 3 هزار و 200 میلیارد تومان واگذار می‌شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: بیش از 90 درصد مردم کارت سوخت شخصی دارند که 70 درصد از کارت سوخت خود استفاده می کنند.