جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت جدید پژو پارس 445 میلیون و 742 هزار و 300 تومان تعیین شده است.

مدیرعامل مرکز مبادله طلا و ارز گفت: از ابتدا تا 28 فروردین، 2 میلیارد و 484 میلیون دلار ارز برای کالاهای اساسی تامین شده است.

معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی گفت: تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی تهدید کننده امنیت غذایی بوده و ممنوع است.

مدیرکل تجهیزات و ماشین آلات سازمان راهداری گفت: 32 محور شریانی و غیرشریانی به دلیل بارش‌های اخیر مسدود شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: علاوه بر تشدید نظارت بر موج شکن‌ها تمامی سواحل و بنادر کشور ساماندهی شده و به پیشرفت 94 درصد رسیده است.

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: بنابر آمار محصولات در سردخانه‌ها همچون سیب، پرتقال و کیوی بیش از 2 برابر نیاز داخل است.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تهران گفت: از 4 هزار سهمیه‌ای که برای نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی تهران اختصاص یافته است تا به امروز تنها هزار و 216 نفر به بانک‌ها معرفی شده است.

مسئول خیرین مسکن ساز بنیاد مسکن استان تهران گفت: در طی 8 سال گذشته در استان تهران 2 ههزار و 700 واحد مسکونی تنها با آورده 15 تا 17 میلیون تومانی ساخته و به متقاضیان واقعی تحویل داده شده است.

دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت گفت: بنابر آمار از ابتدای سال به طور متوسط روزانه 200 تن گوشت گرم وارد و توزیع شده است.

عضو هئیت علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: در طی 40 سال گذشته با توجه به مصوبه جلوگیری از افزایش محدوده شهر‌ها شاهد کاهش مساحت کلان شهر‌ها و افزایش تراکم جمعیتی شده‌ایم.

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز 5 میلیارد و 600 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود 2 هزار و 680 میلیارد تومانی ثبت شده است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بر اساس آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون 200 هزار تن گندم خرید تضمینی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: تا پایان سال پرونده مسکن مهر در استان تهران که حدود 8 هزار واحد است با مشارکت‌های مردمی بسته می‌شود.

مدیر عامل صندوق تامین خسارت بدنی گفت: عملکرد تعهدات ماده 21 صندوق در سال قبل با 52 درصد افزایش به بیش از 4816 میلیارد تومان رسیده است.

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت در سال 1402 پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از 28 میلیارد دلار را به سرانجام رساند، گفت: از محل این پروژه‌ها تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی جهش داشت و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای 20 درصد در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.