شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقتصادی خبرگزاری خبرنگاران جوان

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، به منظور توسعه خدمات حمل و نقل دریایی در بندر خدماتی پارس، تفاهم نامه و قرارداد همکاری امضاء کردند.

وزیر راه و شهرسازی کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با وزیر حمل ونقل عراق در خصوص بررسی آخرین روند پروژه ریلی شلمچه به بصره گفت و گو کردند.

رحمانی گفت: تعویض 4 میلیون و یکصد هزار دستگاه بخاری با بازده بالا در دستور کار است که باید از سوی شرکت ملی گاز ایران و از منابع داخلی یا سرمایه‌گذار تأمین شود.

قناد زاده گفت:. اندونزی تقاضا دارد که مشارکت‌هایی با یکدیگر داشته باشیم و از خام فروشی خارج شویم.

با پایان یافتن مرحله دوم از دومین دوره سامانه یکپارچه خودرو‌های داخلی و بررسی اطلاعات از فردا (چهارشنبه 3 خرداد) متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خودرو و تعیین پنج اولویت خود اقدام کنند.

خاویار بدلیل خواص بی نظیر خود هر روزه افراد بیشتری را بسوی خود جلب می‌کند. این دانه‌های ریز که مملوء از مواد مغذی است می‌تواند بسیاری از بیماری‌ها را درمان نماید.

در این خبر به بررسی قیمت انواع کالباس در بازار پرداختیم.

مدیراجرایی سندیکای چای گفت: بنابر آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون حدود 52 هزار و 500 تن برگ سبز چای از چایکاران خریداری شده که نسبت به سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: عمده برتری سایت جدید tsetmc نسبت به قدیم در حوزه تکنولوژی استفاده شده و به روز رسانی های بعدی است.

مرسلی گفت: اتحادیه پایاپای آسیایی نزدیک به 20 سال است که در حال عضوگیری است و تا کنون تعداد اعضای آن به 9 کشور رسیده است و قرار است 2 کشور دیگر نیز به این اتحادیه بپیوندند.

مدیر اجرایی اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین سی ان جی گفت: از اواخر سال 1398 هیچ کالایی را در حوزه توسعه صنعت سی ان جی از خارج از کشور وارد نکرده ایم.

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز سرانه خرید افراد حقیقی 32 میلیون تومان و سرانه فروش افراد حقیقی 31 میلیون تومان ثبت شده است.

مدیر عامل پتروشیمی تندگویان گفت: اکنون هیچ مشکلی در تامین خوراک پتروشیمی نداریم و همواره تمام خوراک ما از پتروشیمی نوری تامین می‌شود.

فروردین امسال گروه‌های میوه و خشکبار با 15.3 درصد افزایش در صدر تورم اقلام سبد خانوار قرار گرفت.

رئیس هیئت مدیره انجمن CNG گفت: طور میانگین 50 درصد ظرفیت سی ان جی و در برخی از شهرها تا 70 درصد این ظرفیت خالی است.

شاخص کل بورس با رشد 12 هزار و 292 واحدی در تراز 2 میلیون و 330 هزار و 799 واحدی ایستاد.