شنبه 8 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در حین انجام وظیفه با کیف پولی مواجه شد که در بررسی آن حاوی مقداری وجه نقد، دلار و مدارک هویتی به ارزش720 میلیون ریال بود. او این کیف را به سپاه تحویل داد تا به صاحبش بازگردانده شود.

تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

پسر جوان در جریان درگیری با دوست خود، او را از کوه پرتاب کرد اما جسد مقتول هنوز پیدا نشده است.

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، آسمان تهران فردا (4 اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، با حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد خواهد بود.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از سهم سالانه خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای پایتخت خبر داد.

در اقدام قابل تامل دیگر از برخی افراد که حد و حدود حیات وحش را رعایت نمی کنند این بار کشف یک قلاده توله شیر در مازندران رسانه ای شد و امروز دوشنبه محیط زیست با همکاری ماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی این حیوان را در خانه باغ (مخفیگاه) متخلف در ساری کشف و ضبط کردند.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: فردا (4 اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (6 اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

رئیس قوه قضاییه گفت: علاوه بر وظایف ذاتی و قانونی که فراجا در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد، در ستاد عفاف و حجاب نیز مأموریت‌هایی برعهده این نهاد گذاشته شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (3 اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

پس از گذشت 9 سال وقفه، صبح امروز نخستین گروه عمره گزاران ایرانی با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سرکنسول کشورمان و مسئولان حج و عمره ایران و عربستان وارد مدینه منوره شدند.

در نشست خبری امروز مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری تهران، جزییات تازه ای از ساخت 4 هتل در بوستانهای تهران اعلام شد.

به دنبال تجمیع چندین تن زباله در یک منزل مسکونی در یکی از کوچه های مرکز شهر بجنورد، ماموران شهرداری و نیروی انتظامی با دستور دادستانی به این موضوع رسیدگی کردند.

رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: 80 خاور زباله که مدت ها در یک منزل مسکونی واقع در مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

رئیس سازمان حج و زیارت از ادامه اعزام زائران ایرانی عمره پس از حج تمتع خبر داد. حدود پنج میلیون و 700 هزار نفر در نوبت عمره قرار دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مطالبه بانوان برای درج نام مادر در کنار نام پدر در کارت‌های ملی، خواستار به جریان افتادن مجدد این مطالبه شد.