جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت جوی مناطق کوهستانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (9 و 10 فروردین) را تشریح کرد و با توجه به بارش‌های سنگین روزهای گذشته و بارش برف در قله‌های مرتفع (به ویژه ارتفاعات البرز و زاگرس)، توصیه کرد که شهروندان از تردد در مسیرهای مستعد وقوع بهمن اجتناب کنند.

وزن شما نشان‌دهنده تغییرات چربی بدن است.

مطالبه‌گری نتیجه دارد! تلاش و کنش گروه‌ها و سازمان‌های مردمی برای حفظ طبیعت که میراث ملی همه‌ی ما و امانتی در دستان‌مان برای سپردن به آیندگان است، بسیار نتیجه‌بخش بوده است.

یک جامعه‌شناس به خبرآنلاین می‌گوید: «تغییر بسیار مهمی که در سال 1402 شاهد آن بودیم، «کوچک‌شدن طبقه متوسط» است. این طبقه، سپر مقاومتی طبقات پایین در مقابل طبقات بالاست و ضعیف‌شدن آن به ضرر جامعه است. وقتی این طبقه فرو می‌ریزد، طبقات زیرین را به جنبش و حرکت درمی‌آورد و می‌تواند آنها را علیه طبقات بالا، حاکمیت و دولت برانگیزاند.»

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از نفوذ سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور خبر داد.

طبق گزارش جامعه پزشکی، آمار مصرف خودسرانه داروهایی مثل آمپول تقویتی نوروبیون و ب کمپلکس در ایران بسیار بالا است و خیلی از مردم، همدیگر را هم به مصرف آنها تشویق می‌کنند و حتی تا جایی تخصصی عمل می‌کنند که تاکید دارند حتما نوع خارجی آن خریداری شود تا اثر بهتری داشته باشد.

تاج عمارت قاجاری «امین‌لشکر» به همراه بخش‌های دیگری از این خانه فروریخت.

دریافت ویتامین D برای سلامت استخوان‌ها، سلول‌های خونی، سیستم ایمنی و دفاع از بدن در برابر میکروب‌ها مهم است. بیشترین میزان ویتامین D از نور خورشید دریافت می‌شود، اما می‌توان از طریق مواد غذایی نیز آن را تأمین کرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

دادگاه نظامی یک قزوین به عنوان شعبه هم‌عرض رسیدگی کننده به پرونده «قتل عمد مهران سماک» حکم قتل عمد و مجازات قصاص برای متهم پرونده را صادر کرد.

غذایی که می‌خورید، به مثابه سوختی است که مغز با استفاده از آن کار می‌کند.

استانبول بیشترین شمار گردشگر خارجی را از میان شهروندان روسیه با نرخ بازدید 139 هزار نفر و شهروندان آلمانی با نرخ 95 هزار نفر را در دو ماه ژانویه و فوریه داشته است. ایرانیان با ثبت نرخ بیش از 73 هزار گردشگر سومین گروه بزرگ گردشگران خارجی این قطب اقتصادی ترکیه بودند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و 2 تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود 11 مصدوم برجای گذاشت.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران نوروزی در جاده های استان همدان انجام شده است.