چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا همدان با کمینه 4 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 33 و 36 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

آرشیا گوسوامی، دختر 9 ساله وزنه‌بردار هندی است که پس از بلند کردن وزنه 75 کیلوگرمی به او لقب نسخه زن هرکول داده‌اند.

شامگاه پانزدهم بهمن سال 1401 مرد جوانی پدر 70 ساله‌اش را که بشدت زخمی بود به بیمارستان رساند و پیرمرد تحت عمل جراحی قرار گرفت.

یک پزشک گفت: استرس، تغذیه، سابقه خانوادگی و برخی عوامل دیگر می‌توانند در روند بروز حملات قلبی تاثیر داشته باشند.

پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه در دومین جلسه رسیدگی به اتهاماتش در سال جدید، ضمن رد اتهاماتش در دادگاه، تمام اعترافات دوران بازجویی را رد کرد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 41 درصد فوتیان تصادفات، عابرین پیاده هستند که از عرض بزرگراه ها تردد می کنند.

زلزله 4.2 ریشتری در خوی رخ داد.

شاید شما هم کسانی را دیده باشید که با وجود اینکه بدون نگرانی از میزان کالری‌های دریافتی‌شان بر اساس اشتهایشان غذا می‌خورند، هیچ وقت چاق نمی‌شوند.

افزایش کرایه حمل‌ونقل عمومی امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 رسما اعمال شد. در این گزارش به بررسی افزایش کرایه‌ها و مقایسه با سایر داده‌های اقتصادی کشور اشاره می‌کنیم.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.

دادستان کل کشور با بیان اینکه ما بنا نداریم برای نوامیس این مملکت پرونده قضائی درست کنیم و بعد از تذکر و تعهد و اصلاح پوشش فرد به منزل برمی‌گردد گفت: اکثر بانوان بعد از تذکر نسبت به اصلاح وضعیت پوشش خود اقدام می‌کنند.

مردجوان در اقدامی هولناک خودش را جلوی قطار مترو ایستگاه سرسبز انداخت و معجزه آسا زنده ماند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

به دنبال کشف جسد سوخته شده یک مرد گمشده در ارتفاع لواسانات تحقیقات تیم جنایی آغاز و 3 زن و مرد در رابطه با این پرونده، بازداشت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی 4 روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.