جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از اطفاء حریق در یک کارگاه تولید و تزریق پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.

ایسنا نوشت: دقایقی پیش زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر آستارا در غرب گیلان را لرزاند.

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال روزهای جمعه و شنبه ششم و هفتم مرداد ماه جاری خبر داد.

فارس نوشت: بسیاری از افراد وقتی رژیم غذایی می گیرند، بعد از یک مدت در رژیم غذایی خود دچار شکست می شوند که دلایل این شکست را در این مطلب بخوانید.

چین قصد دارد گورخرماهی را به ایستگاه فضایی خود، یعنی تیانگونگ بفرستد. آزمایش‌هایی که به وسیله این ماهی انجام می‌شود به تحقیقات فضانوردان و دانشمندان کمک بسیاری خواهد کرد.

ایسنا نوشت: مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 را اعلام کرد.

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: یبوست مزمن نه تنها ممکن است شاخص سلامت روده باشد، بلکه یک علامت هشدار دهنده بالقوه از زوال فکری هم هست.

همشهری آنلاین نوشت: نتایج تحقیقات جدید در اسپانیا نشان می‌دهد که افراد سحرخیز ممکن است با بیدار شدن زودهنگام از ابتلا به دیابت نوع 2 نیز پیشگیری کنند.

همشهری آنلاین نوشت: خاکشیر گیاهی علفی یک تا دو ساله است که به‌صورت خودرو می‌روید و دارای خواص زیادی برای درمان انواع مشکلات گوارشی و پیشگیری از بیماری‌هاست که در این مطلب به این فواید پرداخته‌ایم.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش دما در شمال کشور و رگبار و رعدوبرق در برخی استان‌ها خبر داد.

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: به گفته محققان، 8 عادت سالم می تواند سال ها به عمر شما اضافه کند.

ایسکانیوز نوشت: خوردن چربی همیشه مضر نیست و برعکس برای دسته‌ای از افراد توصیه می‌شود چرا که گاهی کمبود میزان این ماده غذایی در بدن شما اختلالات جدی ایجاد می‌کند.

علی‌رغم ادعاهای غیر دقیق و غیر صحیح فردی که خود را وکیل سابق اکبر طبری معرفی میکند، بررسی پرونده وی و رای نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می‌دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، باید حداقل 12 و نیم سال حبس به همراه 74 ضربه شلاق را تحمل کند.

تسنیم نوشت: هوای امروز شهر تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار دارد.

تسنیم نوشت: برخلاف ادعاهای فردی که خود را وکیل سابق اکبر طبری معرفی می‌کند، رأی نهایی صادره از سوی دیوان عالی کشور نشان می‌دهد، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی باید حداقل 12.5 سال حبس به همراه 74 ضربه شلاق را تحمل کند.