جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.7 ریشتر سه‌شنبه 3 مرداد مرکز ترکیه را لرزاند، بدون این که خسارتی به‌بار آورد.

ایسنا نوشت: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: برخورد پنج دستگاه خودرو در بزرگراه کرج _ تهران حادثه ساز شد. (عکس آرشیوی است.)

ایسنا نوشت: رییس شورای شهر تهران گفت: متأسفانه شاهد سرقت لوله‌های آب در سطح شهر هستیم.

همشهری آنلاین نوشت: مرد جوانی که جان دختر جوانی را گرفته بود، 3 ساعت بعد به محل جنایت برگشت و دستگیر شد.

ایسنا نوشت: تب شالیزار یا "لپتوسپیروز" یکی از بیماری‌های عفونی اسپیروکتی و قابل انتقال بین حیوان و انسان بوده که به وسیله گونه‌های بیماریزای لپتوسپیرا ایجاد می‌شود. این بیماری در تمام نقاط دنیا به جز قطب شمال و جنوب گسترش دارد و در نواحی گرمسیری، مناطق با بارندگی زیاد و مناطقی که سطح آب‌های زیرزمینی بالا باشد، آندمیک است.

ایسنا نوشت: بسیاری از افراد بر اساس یک باور قدیمی، اگر سهوا یا عمدا خربزه و عسل را با هم مصرف کنند، نگران و مضطرب می‌شوند.

مهر نوشت: گرمای هوا می تواند مرگبار هم باشد، اگر مراقب نباشیم و ساعت های طولانی زیر نور مستقیم خورشید حضور داشته باشیم.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی استان‌ها خبر داد.

عضو کمیسون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت به خبرآنلاین گفت: ««کسی که میانگین نمراتش در دروس اختصاصی 8 درصد بوده الان دارد پزشکی می‌خواند، این‌ها با امضای چه کسانی وارد دانشگاه شدند؟ چه‌کسانی پای آن مصوبه را امضا کردند؟ که الان رتبه 175 هزار دارد پزشکی می‌خواند، درحالی‌که سایر داوطلبان باید برای آن جنگ کنند که رتبه‌شان زیر 5 هزار شوند.» منبع: خبرآنلاین

نگرانیهایی درباره نقض گسترده حریم خصوصی با تصویب قانون برنامه هفتم توسعه در میان برخی رسانه ها و حقوقدانان مشاهده می شود. نگرانی ای که شاید چندان هم بی علت نباشد.

ایران نوشت: مریم 16ساله در حالی که از شدت ضعف دستانش می‌لرزید و رنگ بر رخ نداشت در اتاق مشاوره پلیس پس از چند دقیقه سکوت کم کم لب به سخن گشود و گفت: بدون اینکه علاقه به نامزدم داشته باشم به خاطر رهایی از مشکلاتم پدرم به زور از من خواست که پاسخ مثبت بدهم.

ایران نوشت: مرد جوان با چهره تکیده به مأموران پلیس گفت: کار خیلی خوبی داشتم تا اینکه وقتی کارهایم رو به راه شد به خواستگاری دختر یکی از اقوام رفتیم. با اعتباری که اسم مادرم داشت خیلی راحت و بی‌دردسر ازدواج کردم.

نفس به‌دلایل مختلفی بدبو می‌شود اما با به‌کارگیری برخی اقدامات می‌توانیم از شر آن خلاص شویم.

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: رییس محترم قوه قضاییه گاه و بیگاه در سخنرانی‌ها و مصاحبه‌ها و جلسات، تک‌مضراب‌هایی در نقد بعضی رفتارهای قوه تحت مدیریتش دارد که بیشتر به کنایه شبیه است.

استرالیا زمانی دارای پرندگان می هیرونگ به اندازه اسب بود، اما این جانوارن غول پیکر حدود 40000 سال پیش ناپدید شدند.

فصل تابستان با روزهای آفتابی، هوای گرم، خطر آفتاب‌سوختگی، آلرژی، گزش حشرات و سایر مشکلاتی که به همراه دارد، ممکن است به طرق مختلفی بر سلامت ما تأثیر بگذارد.