جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: چون همسرم به خودش نمی‌رسید ومدام سرش به کارهای خانه و بچه‌داری گرم بود به خودم اجازه دادم با زن همسایه که مطلقه بود در خفا رابطه برقرار کنم. وقتی همسرم پی به این رابطه برد زندگی به کامم تلخ شد و حالا من مانده‌ام با دو فرزندم که نمی‌دانم چه کار کنم.

عینک آفتابی بیشتر از آنکه یک وسیله جانبی یا اکسسوری باشد، یک سپر محافظتی برای چشمان شما در برابر آسیب‌های خارجی (اعم از اشعه UV و گرد و غبار موجود در هوا) است. قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض نور خورشید، احتمال آب مروارید را افزایش می‌دهد و هم‌چنین می‌تواند منجر به خشکی چشم یا از دست دادن بینایی شود. استفاده از عینک آفتابی تا حد خیلی زیادی از بروز این مشکلات چشمی جلوگیری می‌کند.

خراسان نوشت: آری؛ حتما باید نگران جوانان سرزمین‌مان باشیم که به هر دلیلی تصور می‌کنند باید مهاجرت کنند.

ایران نوشت: اوایل فروردین ماه امسال مرد جوانی به پلیس آگاهی رفت و از همسرش و یک مرد غریبه شکایت کرد.

یکی از رانندگان حمل و نقل عمومی در فلوریدا وقتی به ایستگاه اتوبوس رسید، با صحنه‌ای غیرمنتظره مواجه شد و از آن عکس گرفت. این عکس تمساحی را نشان می‌دهد که صبورانه در کنار تابلوی ایستگاه اتوبوس در خیابان منتظر است.

برنا نوشت: تغذیه و ورزش مکمل یکدیگر هستند بنابراین اگر از تمرینات ورزشی کاهش وزن استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم معجون‌های لاغری را فراموش نکنید!

به عقیده برخی از محققان افول مقبولیت ادیان بزرگ جهان و خاندان‌های سلطنتی خلائی در اذهان عمومی باز کرده که روزگاری با شاهان و شاهزادگان پر می‌شد. اکنون، ستاره‌های سینما، موسیقی پاپ و دنیای ورزش امرای جدیدی هستند که در پایشان به سجده می‌افتیم.

زنی اهل آمریکا، گرفتار اعتیادی عجیب است، او روزی 4 رول دستمال کاغذی می‌خورد.

ایسنا نوشت: مطالعات نشان داده‌اند که برخی از گیاهان و ادویه‌ها می‌توانند سطح فشار خون را کاهش دهد، بنابراین ممکن است بخواهید این موارد را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. توجه کنید که قبل از مصرف هر یک از این گیاهان ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. در این مطلب فهرستی از 8 گیاه دارویی که ممکن است به کاهش فشار خون کمک کنند آورده شده است.

این روزها خبر ورود حدود 1000 نفر به دانشگاه با تقلب که گفتند دیگر برای اخراج آنها دیر شده و قانون تنها برای داوطلبان کنکور است و اینها دیگر سرکلاس دانشگاه نشسته‌اند، منتشر شد.

در این بسته سلامت یک متخصص درباره بارداری زنان با استفاده از آی‌وی‌اف و البته امکان بارداری بعد از سال‌ها ناباروری توضیح می‌دهد.

همشهری آنلاین نوشت: تصاویر بر جای مانده از عزاداری محرم در عهد قاجار از جمله نخستین عکس‌های محرمی است که ثبت شده است.

ایسنا نوشت: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، هموطنان‌مان در سال‌های دور در هر نقطه از کشور، با توجه به آداب و رسوم گذشته آبا و اجدادی خود، به گونه‌های مختلف به عزاداری می‌پرداختند.

ایسنا نوشت: معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، آتش‌سوزی در یکی از هتل‌های محل اقامت زائران در شهر نجف را تایید کرد و گفت: این آتش‌سوزی در حسینه‌ای در نزدیکی یکی از هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی رخ داد که به هتل سرایت کرده و بر اثر آن تعدادی از این زائران دچار سوختگی و مشکل تنفسی شده‌اند. (عکس آرشیوی است.)

حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در حساب اینستاگرامی خود به استناد حکم دیوان عالی کشور نوشت: «توقیف خودرو به خاطر بی‌حجابی، غیرقانونی است.»

ایسنا نوشت: بسیاری از افراد بر اساس یک باور قدیمی، اگر سهوا یا عمدا خربزه و عسل را با هم مصرف کنند، نگران و مضطرب می‌شوند.