شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: حدود یکصد نفر از آتش سوزی یک هتل در خیابان شارستان در محدوده حرم رضوی نجات یافتند و حریق مهار شد.

همشهری‌آنلاین نوشت: پروفسور ریچارد آرمسترانگ از دانشگاه استون بیرمنگام و نویسنده اصلی مقاله به دیلی‌میل گفت: «این ساختارها در مریخ بسیار غیرمعمول و در تجربه من منحصر به‌فرد هستند.»

ایسنا نوشت: مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، گفت: قطع مصرف نان و برنج در مبتلایان به دیابت اقدام نادرستی است و حتی این امکان وجود دارد که با قطع این مواد غذایی اختلالات و عوارض ناشی از دیابت تشدید شود.

سیناپرس نوشت: کاهش وزن، یکی از اهداف اصلی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 است. با این حال، هنوز دقیقا مشخص نیست که کدام رژیم غذایی برای افراد مبتلا به این اختلال متابولیک، بهتر است.

یک استاد دانشگاه و زلزله شناس به تصویر قرار گرفتن سطل زباله زیر یک سر در واکنش نشان داد.

شاه کبراها در واقع کبرا نیستند، بلکه بخشی از خانواده Ophiophagus هستند. آنها اغلب کبراهای دیگر را می‌خورند. شاه کبراها طولانی ترین مارهای سمی در جهان هستند که معمولاً بین 2 تا بیش از 3 متر طول دارند. طولانی ترین شاه کبرای ثبت شده، که در سال 1937 در مالزی شکار شد، 5 متر و 70 سانتی‌متر طول داشت.

اطلاعات آنلاین نوشت: 80 سال پیش درشکه‌های تهران سهمیه کاه و جو داشتند.

محققان با بررسی محصولات روشن‌کننده پوست به این نتیجه رسیده‌اند که این محصولات عوارضی جدی برای پوست دارند.

شرق نوشت: دومین و آخرین جلسه دادگاه نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق به صورت غیر علنی برگزار شد.

بهداشت نیوز نوشت: رییس اداره تغذیه دانشجویان دانشگاه میوه‌ها را بهترین منابع تامین کننده آب، املاح و ویتامین‌ها برشمرد و به تبیین فواید و خواص میوه‌های تابستانی پرداخت.

ایسنا نوشت: بر اساس داده‌های به‌روز شده در «جدول جهانی ورلداُمتر» طی شبانه روز گذشته بیماری کووید -19 (ناشی از کروناویروس) 19 هزار و 699 ابتلای جدید داشته و جان 23 بیمار را گرفته است.

مهر نوشت: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص صبحانه و تغذیه سالم به گفتگو پرداخت.

ایسنا نوشت: اعضای شورای شهر تهران در بررسی پیشنهاد نامگذاری معابر در تهران با تغییر نام 12 معبر و یک بوستان موافقت کردند.

مهر نوشت: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای مبتنی بر نظر کمیته علمی کشوری کرونا، از پایان شرایط اضطراری کرونا و استفاده همگانی از ماسک خبر داد.

راننده‌ای اهل عربستان سعودی به‌طور تصادفی سوئیچ خودروی خود را بلعید و پس از انجام عمل لاپاراسکوپی برای باز شدن راه‌های هوایی‌اش، از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

گرتا تونبرگ، فعال سوئدی محیط زیست ساعاتی پس از دریافت حکم محکومیت از دادگاه به دلیل نافرمانی از دستور پلیس در جریان یک تظاهرات، روز دوشنبه در شهر مالمو در جنوب سوئد مجددا دست به اعتراض زد.