شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

آموزش و پرورش اعلام کرده دانش‌آموزان می‌توانند با استفاده از قانون تک ماده در 4 درس نمره قبولی بگیرند، تصمیمی که حالا سبب‌ساز انتقاد به ضعف اموزش در مدارس و افت تحصیلی دانش‌آموزان شده است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش بینی رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور خبر داد.

هنگامی که ماده‌ای غذایی را در خانه تان نگهداری می‌کنید نادیده گرفتن میل به خوردن آن غیر ممکن است. به همین خاطر یک استاد راهنما می‌گوید که چهار ماده غذایی وجود دارند که بهتر اصلا اجازه ندهید در خانه تان وجود داشه باشند!

دوستی می گفت: سالها قبل که به عنوان کارمند محلی در یکی از کشورهای اروپایی مترجم سفارتخانه کشورمان بودم روزی یکی از مدیران مدارس که چند مدرسه غیر انتفاعی زنجیره ای در ایران را مدیریت می کرد به آن کشور آمده بود تا با سیستم آموزشی آنجا آشنا شود و به همین خاطر از سفارت کشورمان کمک خواسته بود.

سه مکمل و ویتامین وجود دارد که می‌توانند کاهش وزن را تا 500 درصد افزایش دهند. افرادی که از این مکمل‌ها و ویتامین‌ها استفاده کردند در برخی موارد توانستند بدون ایجاد تغییرات دیگری در سبک زندگی، وزن خود را کاهش دهند.

رکورد باران دبی باعث آبگرفتگی خانه‌های گران‌قیمت و توقف پروازها شد.

مدیرعامل هلال احمر یزد با اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون و اتوبوس در محور مهریز به انار گفت: در این حادثه 15 نفر مصدوم شدند.

برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

تصاویر زیر مربوط به استراحت آخر هفته مردم و مسافران در پل‌های تاریخی اصفهان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از 65 نفر شاکی صادر شد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی در کشور طی امروز تا دوشنبه هفته آینده از احتمال سیلاب، تگرک و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 68 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

با مصرف برخی میوه و سبزیجات مفید احساس جوانی کنید و از خود در برابر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن محافظت کنید.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه 4.2 ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.

بیماری آبله مرغان، ماحصل ویروسی به نام واریسلا - زوستر است که از سرعت انتشار بالایی برخوردار است و در کودکان زیر 10 سال شایع‌تر است، اما به طور کل این ویروس در هر سنی ممکن است افراد را تحت تأثیر قرار دهد.