سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در روزهای گذشته، طی پیامکی به شهروندان توصیه کرده حداقل 75لیتر آب به ازای هر نفر در منبع آب ساختمان ذخیره کنند.

بهای اجاره خانه در کشور در فروردین، 1.7‌درصد به صورت ماهانه (در مقایسه با اسفند سال گذشته)، افزایش پیدا کرد.

نگاهی به سیر صعودی قیمت در بازار گوشت قرمز از اواخر بهار سال گذشته تا امروز، وضعیت صنعت دامپروری کشور را بیشتر توضیح می‌دهد.

بازار خودرو طی یک هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار، در مسیر ریزشی حرکت کرد.

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازارهای بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان 2024 وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J7 یا چری تانسو 06 همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

بازار سهام در نخستین هفته اردیبهشت‌ماه، خود را بازیابی کرد تا پیش بینی بورس هفته دوم اردیبهشت، برای سرمایه‌گذاران، تا حدودی آسان‌تر و روشن‌تر باشد.

یک کارشناس بازار خودرو ضمن انتقاد از نحوه عرضه خودروهای وارداتی گفت: با اینکه هم اکنون قیمت انها 3 برابر قیمت واقعی است اما همچنان گران تر خواهند شد. پیش‌بینی حساس گرانی برای خودروهای وارداتی

بررسی‌ها نشان می‌دهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی‌کند.

قیمت دلار در هفته اول اردیبهشت با بازدهی منفی بسته شد.

شرکت جک در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از نسخه برقی وانت پیکاپ T9 هانتر رونمایی می‌کند.

بحران اقتصادی مردم را خانه‌نشین می‌کند، آنها کمتر تفریح می‌کنند و زمان بیشتری را در خانه می‌گذرانند. هرچه پول کمتری داشته باشند، کمتر به رستوران می‌روند.

قیمت طلا و سکه در هفته اول اردیبهشت با بازدهی منفی به کار خود پایان داد. در هفته اخیر افت انس جهانی طلا لیدر اصلی تعیین قیمت در بازار طلا بود و کاهش 2450 تومانی قیمت دلار نیز اثر مضاعفی بر کاهش قیمت در بازار طلا گذاشت.

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها با ودیعه 300 میلیون تومان می‌پردازیم.

از روزهای آغازین سال 1403، افزایش ناگهانی نرخ دلار و قیمت سکه، شوک بزرگی را به اقتصاد ایران وارد کرد. در همین راستا، انتقادات زیادی از سوی افکار عمومی، کارشناسان اقتصادی و سیاسی و حتی نمایندگان مجلس متوجه دولت سیزدهم شد. هر چند که دولت از پایین آمدن قیمت دلار و سکه وعده داد اما تحولات بازار ارز و سکه، حکایت دیگری داشت. حال، یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، امروز...

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است و تقریبا این 2 عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است.

چری در نمایشگاه خودرو پکن 2024 جتور شانهای L7 را معرفی کرد. این خودرو یک SUV پلاگین هیبریدی سایز متوسط است که در دو مدل پنج و هفت‌نفره موجود است.