دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

کارگران منتظر اعلام نظر دولت و شورای عالی کار درباره افزایش احتمالی حق مسکن هستند.

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه 18 تهران منتشر شد.

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 با 20 تومان کاهش روبه‌رو شد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل 1403 صفر امروز پنجم اردیبهشت 870 میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل 1402 صفر 750 میلیون تومان اعلام شده است.

به دلیل کاهش 20 درصدی ارزش پول ملی طی دو ماه اخیر احتمالا روند کاهشی تورم در ماه‌های پیش رو بالعکس شده و اواخر خرداد ماه شوک تورمی 8 درصدی افزوده خواهد شد و مجدد روند تورم نقطه به نقطه افزایشی خواهد شد و به کانال 40 درصد بازخواهیم گشت

سخنگوی انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی گفت: در هماهنگی با وزارت صمت مقرر شده بود تا قیمت ماکارونی 30 درصد افزایش پیدا کند، اما دولت اجازه افزایش 12 درصدی قیمت ماکارونی را داد که این کار را برای صنایع تولید ماکارونی سخت‌تر کرد

قیمت طلا و سکه، روز چهارشنبه با کاهش قیمت دلار و افت اونس جهانی طلا همراه شد. در پنجمین روز معاملاتی هفته، سکه امامی و نیم‌سکه به کانال پایین‌تر برگشتند.

قیمت دلار در شروع معاملات روز چهارشنبه با عقب‌نشینی از نیمه کریدور ششم، هزار تومان کاهش پیدا کرد. معامله‌گران افت قیمت طلای جهانی را دلیل کاهش التهابات بازار ارز در هفته اخیر می‌دانند. علاوه بر دلار، سایر ارزها نیز در پنجمین روز معاملاتی هفته در روند کاهشی قرار گرفتند.

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم پیش از رسیدن به مقام فعلی، در خرداد ماه 1400 گفت: خودرو باید از حالت انحصاری خارج و برای آن قیمت عادلانه تعیین شود. اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروهای ایرانی پس از صحبت وی چگونه بود؟

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار تهران می‌گوید عرضه نوبرانه‌ها از 20 اردیبهشت‌ماه جاری افزایش پیدا می‌کند و با گسترش عرضه، قیمت‌ها تعدیل و کاهشی می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 مدل 1403 در بازار 55 میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت 945 میلیون تومان رسید.

قیمت گوشت مرغ در تاریخ 5 اردیبهشت 1403 اعلام شد که بر اساس آن، هر بسته 1.8 کیلوگرمی گوشت سینه مرغ 261 هزار تومان است.

قیمت خودرو در بازار ایران طی سال‌های اخیر زیر سایه افزایش نرخ ارز، به کانال‌های باورنکردنی دست پیدا کرده و به همین دلیل، هم‌اکنون بودجه 500 میلیون تومان برای خرید خودروهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شود./ تجارت‌نیوز

قیمت خودرو در بازار ایران طی سال‌های اخیر زیر سایه افزایش نرخ ارز، به کانال‌های باورنکردنی دست پیدا کرده و به همین دلیل، هم‌اکنون بودجه 500 میلیون تومان برای خرید خودروهای اقتصادی در نظر گرفته می‌شود.

در حالی خبرها از احتمال بازگشت درخواست برداشت سه هزار میلیارد تومانی وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی حکایت دارد که این بند پیش از این با تصمیم نمایندگان مجلس از لایحه بودجه حذف شده بود.