جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر گفت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه‌های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از 6 برابر افزایش می دهد.

رییس پیشین بانک مرکزی نوشت: رییس مجلس گفته‌اند مالیات بر سوداگری شامل 0.5 درصد جامعه می‌شود و نگرانی ندارد! حتی اگر درصد اعلامی درست هم باشد، این نوع اظهارنظر بی‌توجهی به کارکرد علم اقتصاد و انتقال اثرات غیرمستقیم این نوع از مالیات‌ها به سایر طبقات جامعه و فراهم شدن اسباب خروج سرمایه از کشور است.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصویب لایحه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره را راهکاری برای انجام معاملات شفاف در بازار مسکن برشمرد و گفت: این طرح مراحل پایانی تصویب خود طی می‌کند که امیدواریم با تصویب این لایحه و ابلاغ و اجرای آن بتوان بخشی از موانع موجود بر سر راه بازار مسکن را برداشت.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته های 1.5 لیتری 72 هزار تومان است.

متوسط قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون عبور کرد، اما در محدوده چیتگر با عددی کمتر از 70 میلیون روبرو می‌شویم

قیمت تارا اتوماتیک V4 LX مدل 1403 در بازار با کاهش 30 میلیونی 1 میلیارد و 230 میلیون تومان شد.

14 عضو باشگاه 100 میلیارد دلاری‌های جهان در حالی سال 2024 را آغاز کرده‌اند که سهمی حدود 0.44 درصد از کل ثروت جهان را در اختیار دارند؛ ثروتی که مجموع آن بالغ بر 454 تریلیون دلار در سال 2022 اعلام شده است.

در آلمان منظومه‌ای از 6 واقعیت و سیاست، بازار اجاره‌بها را تحت کنترل خود دارد بطوریکه موجر و مستاجر در نقطه‌ای که مطلوب هر دو است، در این بازار به تعادل می‌رسند.

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته است.

بر اساس این گزارش، قیمت بنز E200 مدل یک کلید صفر مدل 2018 در بازار 19 میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان رشد داشته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: در صورتی که بانک مرکزی بتواند کنترل قیمت ارز در بازار داخلی را داشته باشد، امکان دارد کاهش یک تا 3 درصدی هم داشته باشد. آن هم در صورتی است که بازار ارز واکنش کاهشی و ثبات داشته باشد.

وزیر صمت با اشاره به اینکه این وزارتخانه سیاستگذار است نه مجری، می‌گوید به جای سامانه یکپرچه، عرضه خودرو را خودروساز انجام می‌دهد و هدف ما این است که مردم دغدغه خودرو نداشته و مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند. منبع: صداوسیما

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

چری اتومبیل آخرین دستاوردهای خود را در نمایشگاه خودرو پکن از 25 تا 30 آوریل به نمایش خواهد گذاشت و همزمان میزبان کنفرانس جهانی فروشندگان است. موضوع اصلی این رویداد، یعنی "New Eco"، تعهد چری اتومبیل را به اصول حفاظت از محیط زیست، بشردوستی و محیط زیست نشان می‌دهد. چری به طور مداوم رویکردهای کاربر محور را در اولویت قرار داده است و در تلاش برای ایجاد یک اکوسیستم کاربر محور جدید است که تجربیات...

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می‌شود که در آن استراتژی های توسعه جدید، فناوری‌های جدید و مدل‌های جدید چری در سطح جهانی رونمایی می‌شود. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. چری در شکل دادن به عصر جدید صنعت خودرو پیشگام و پیشرو است. با چشم انداز جهانی، چری به طور استراتژیک خود را در بخش انرژی‌های جدید جهانی قرار...

چری اتومبیل فناوری هوشمند را به موفقیت جدید خود در تحقیق و توسعه تبدیل کرده و با موفقیت، فناوری اتصال هوشمند پیشرفته را برای معرفی پلت فرم T2X که هوش و ایمنی را در یک واحد ترکیب می کند، ادغام کرده است. پلتفرم T2X فناوری هوشمند پیشرو در جهان و صنعت خودرو را گرد هم آورده و به رهبری جامع در ابعاد مختلف دست یافته است. پلت فرم T2X پیشرفت های جامعی در فناوری هوشمند، تجربه رانندگی و سازگاری...