دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

«در شبکه های مجازی نطق قدیمی آقای رییس جمهور فعلی را می بینیم که می خواهد به دولت قبلی طعنه بزند و خطاب به دولت قبل می گوید «شما کاری کردید که قیمت دلار به 5 هزار رسیده است» ولی الان وقتی قیمت دلار را می بیند، چه حالی می شود؟ گزارش بدهد که چه تحویل گرفته، چه وعده داده و کارنامه اش چیست؟»

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت به خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

نمایشگاه خودرو چری پکن و کنفرانس جهانی فروشندگان از 25 آوریل تا 30 آوریل برگزار می شود که طی آن، استراتژی جدید توسعه چری، فناوری ها و مدل های جدید در سطح جهانی رونمایی خواهند شد. موضوع این رویداد "انرژی نو، محیط زیست جدید و عصر جدید" است. در مواجهه با چالش ها و زمینه جدید در صنعت خودروسازی جهانی، چری اتومبیل به طور فعال با اتخاذ تدابیری مانند معماری قوای محرکه Qpower، مدل مدیریتی 4P+2P،...

چری Tiggo9 به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال 2024، اولین حضور خود را در نمایشگاه خودرو پکن در ماه آوریل انجام داد. Tiggo9 به عنوان عضو رده بالای خانواده تیگو، به اندازه بزرگتر، عملکرد قوی‌تر و تجربه لوکس‌تر خود متکی است تا سری تیگو را به چالش بکشد و استانداردهای لوکس را مجدداً تعریف کند و برند را به ادامه مسیر صعود هدایت کند.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

فولکس‌واگن با خودرو مفهومی ID.Code به نمایشگاه پکن رفته است؛ خودرویی که می‌تواند ببیند و با شما ارتباط برقرار کند.

بر اساس الگوی «انستیتو تغذیه» 13 الی 14 قلم کالای استاندارد برای تغذیه وجود دارد که باید تامین شود (حتی به شکل حداقلی) تا یک فرد بتواند بالای خط فقر قرار گیرد. در این الگو، دقیقا مشخص شده که لازم است یک خانوار در ماه چند گرم گوشت، پنیر، نان، برنج، حبوبات و امثالهم مصرف کند. اما با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، تعداد زیادی از کالاهایی که لازم است انرژی و سلامت بدن را تامین کنند، خریداری...

روند کاهشی بازار ارز ادامه دارد. قیمت دلار آزاد پس از برخورد با سقف کانال 64هزار تومانی در بازار روز سه شنبه، مجددا دچار افت نرخ شد.

قیمت اونس طلا باز هم با کاهش 0.2 درصدی، به مرز کانال 2200 دلار رسید.

معاون سازمان توسعه تجارت گفت: گوشت گرم از کنیا، آفریقای جنوبی و تانزانیا به ایران وارد می‌شود.

رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه 250 تا 300 تن گوشت گرم خبر داد و گفت: واردات روزانه گوشت گرم به 600 تن افزایش می‌یابد.

به باور یک کارشناس خودرو، بازار خودرو در حال حاضر در رکود به سر می‌برد، تنش‌ها به حداقل رسیده‌است و قیمت دلار نیز ثابت شده و از طرفی روند نزولی نیز گرفته است.

با نگاهی به نوسانات متغیرهای پولی در سال گذشته و مسیر کاهشی تورم نقطه‌به‌نقطه و همچنین هدف‌گذاری متغیرهای پولی در سال‌جاری توسط بانک‌مرکزی، برداشت اولیه این است که تورم در سال‌جاری روند نزولی را طی خواهد کرد.

بد نیست بدانیم 50 سال پیش برای خرید یک خانه در تهران چقدر پول لازم بود.